Rezultatele MerchantPro dupa primul semestru: +44% numar comenzi si + 62% valoarea comenzilor. In platforma activeaza 1500 de magazine online locale.

31 iulie 2020

Numărul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce, a crescut cu 44% în primele șase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în același interval de referință. Totodată, valoarea medie pe comandă a crescut cu 12% în intervalul menționat.

Dinamica din starea de urgență s-a menținut și, mai mult decât atât, a continuat trendul ascendent, „semn că schimbarea de comportament a retailerilor și clienților este mult mai profundă, iar migrarea spre achizițiile online este o măsură luată pe termen lung”, potrivit comunicatului. 

La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacțiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% față de perioada similară din 2019.

Din perspectiva valorică, dinamica este mult mai mare, creșterea înregistrată fiind de 95% față de iunie 2019. Se remarcă o dinamică specială și în evoluția cifrelor de la săptămână la săptămână, în perioada 15-21 iunie creșterea fiind de 182% față de perioada similară a anului trecut.

Am urmărit cu atenție evoluția de la săptămână la săptămână începând cu luna martie, iar tendința generată de pandemie a devenit noua normalitate: cumpărăturile online nu mai sunt un comportament forțat de context, ci adoptat de un segment tot mai mare de clienți. Cifrele arată o schimbare profundă și o migrare pe termen lung către online, atât din partea clienților – comportament reflectat de numărul și valoarea comenzilor, cât și din partea retailerilor – numărul magazinelor noi de pe platformă fiind într-o creștere permanentă,” a precizat Arthur Rădulescu, fondator ShopMania Net, care administrează MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse.

MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.

###

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat funcționalitățile în cei peste 10 ani de prezență pe piață.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?