Rezultate BT trim.I 2021 vs. trim.I 2020: +79% număr clienţi BT Pay si dublarea numărului de plăţi cu mobilul

29 aprilie 2021

Banca Transilvania raporteaza ca lucrează cu 3,1 milioane de clienţi persoane fizice, 352.000 de clienţi IMM & Micro şi peste 10.600 de clienţi corporate.

Din perspectiva gradului de adoptie a canalelor si produselor digitale, banca precizeaza ca „1,9 milioane de clienţi sunt digitalizaţi, din care peste 1,2 milioane folosesc BT Pay, +79% faţă de trimestrul I 2020”.

In comunicatul de prezentare a rezultatelor financiare trimestriale, se arata ca numărul plăţilor cu telefonul s-a dublat în trimestrul I 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 12,3 milioane.

Banca Transilvania a ajuns la 4,4 milioane de carduri în portofoliu, dintre care peste 530.000 sunt carduri de credit. Clientii bancii au optat tot mai mult la comert electronic astfel ca numărul de tranzacţii cu cardul pe internet în trimestrul I 2021 faţă de trimestrul I 2020 a inregistrat o crestere de 64%.

_____________________

Activele Grupului Financiar Banca Transilvania au crescut cu circa 3% si au ajuns la finalul primului trimestru la 110,9 miliarde lei, iar creditele au crescut pana la 43,09 miliarde lei. Depozitele clientilor au ajuns la 93,19 miliarde lei: dintre acestea, 64,22 miliarde lei sunt economiile persoanelor fizice, iar 28,96 miliarde lei, depozitele companiilor.

Profitul net consolidat al Grupului Financiar Banca Transilvania este de 656,33 milioane lei (în creștere de la 303,9 milioane de lei în 2020, +116%). din care cel al bancii este de 581,26 milioane lei (în creștere de la 261 de milioane de lei, + 122%).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Balaceanu – CEO & fondator Lendrise Marketplace

„40% dintre romani nu au un cont bancar. Sa nu uitam ca din cei 4,5 mil. de romani la Biroul de Credit numai jumatate sunt eligibili pentru un credit bancar. Ceilalti isi pot lua un credit non-bancar sau nu-si pot lua absolut niciun credit.” 

Afla aici sfaturile expertului

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?