[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rezultate 2Performant in primul trimestru: platforma a generat un numar de vânzări online de aproape 650.000, în valoare de 28,8 mil. euro (excluzând TVA), comisioane de 1,8 mil. euro si o pierdere de aproximativ 1,5 mil. lei

26 mai 2023

În momentul de față, fiecare 1 euro investit de magazinele online în comisioane aduce vânzări de 16,8 euro, potrivit 2Performant.

2Performant raporteaza o cifră de afaceri de 10,5 milioane de lei în primele trei luni din 2023, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din exploatare s-au ridicat la 11,7 milioane de lei, o majorare de 29% în comparație cu T1 2022.

Evoluție cifră de afaceri T1 2018 – 2023

La cifra de afaceri din T1 2023, România a contribuit cu 86%, în timp ce 14% din aceasta a fost generată de piața externă, pondere care se menține față de anul precedent.  

În ceea ce privește veniturile după modalitatea de plată, pre-paid vs. post-paid, în T1 2023 se înregistrează un progres al plăților pre-paid în comparație cu cele post-paid. Astfel, dacă în primul trimestru din 2022, ponderea pre-paid vs. post-paid a fost de 43-57%, în aceeași perioadă din 2023, plata pre-paid a generat 61% din cifra de afaceri, față de 39% post-paid.

La nivel operațional, platforma 2Performant a generat în T1 2023 vânzări în valoare de 28,8 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

2Performant a înregistrat, în T1 2023, 6.039 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, un
număr semnificativ mai mic decât în anul anterior, dar cu o calitate net superioară, reflectată
asupra tuturor indicatorilor operaționali și financiari. Aceștia au trimis 24,5 milioane de clickuri
către magazinele online din 2Performant, o creștere de 18% față de primul trimestru din 2022.

Click-urile s-au concretizat într-un număr total de 647.400 de vânzări online (+59% vs.T1 2022), generând comisioane de 1,8 milioane de euro (+31% vs.T1 2022).

Am încheiat primul trimestru cu un rezultat de -1,47 milioane lei, conform bugetului asumat. Profitul brut normalizat (din care am exclus cheltuiala non-cash datorată implementării SOP) a fost de -683 de mii de lei, un rezultat cu 33% mai bun decât T1 2022. Ținta 2Performant pentru profitul brut pe 2023 este de 1,03 milioane de lei, pe care o menținem.” – a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Compania a introdus filtrarea conturilor de afiliați, spre deosebire de anul precedent, când oricine putea crea un cont de afiliat. Astfel, deși numărul conturilor noi a scăzut în T1 2023 cu 52% față de T1 2022, numărul de vânzări per utilizator a crescut cu 228%, de la 39 la 128. De asemenea, în ceea ce privește advertiserii, a scăzut numărul celor care și-au închis contul (cu 55%) sau au întâmpinat incidente de Budget Lock (cu 37%).

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?