[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rezervarea online a biletelor de avion este o piata estimata la 55 mil. Euro

15 ianuarie 2014

Cu o istorie de 6 ani in domeniul turismului online, Agentia de turism Fly Go Voyager estimeaza la 55 mil. Euro piata romaneasca a biletelor de avion rezervate online. De-a lungul timpului, Agentia a promovat conceptul de zboruri combinate care finalmente a si prins la romani.

Aceasta se vede si in situatia financiara a firmei care dupa un 2010 extrem de greu, a cunoscut o explozie a business-ului in anii care au urmat, ajungand la o cifra de afaceri neta de 2 mil. Euro in 2012 si un profit net de numai 11.300 Euro. Situatie care confirma nivelul foarte mic al marjelor din turism si necesitatea unor comisoane speciale pentru tranzactionarea online.

grafic evolutie Agentie Fly GoPotrivit datelor agenției, la nivelul anului trecut, clientii au combinat peste 40% dintre biletele de avion dus-intors pe care le-au rezervat. Dintre aceștia, 25% au ales companii diferite, iar 15% au mers pe un zbor low cost cu retur al unui operator traditional.

”Datorita accesibilitatii la zboruri combinate, clientul a putut achizitiona bilete de avion mai ieftine chiar si cu 15%”, a declarat directorul general al Agentiei Fly Go, Stefano Iervolino.

Agentia de turism isi relanseaza activitatea in Romania, extinzandu-si serviciile de rezervari si pe segmentul hotelier, si se asteapta in 2014 la o crestere cu 40% a numarului de bilete de avion combinate achizitionate prin intermediul internetului. Platfoma de tranzactionare a Agentiei este Netopia mobilpay.

In ciuda acestor asteptari, datele rezultate in urma unui studiu Daedalus recent, efectuat in randul populatiei adulte din mediul urban, releva faptul ca fata de 2011, biletele de avion au cunoscut cea mai mare scadere a vanzarilor online. In acest context nu este intamplatoare decizia de extindere a serviciilor, Agentia combinand la randul ei pentru client un zbor cu o camera la hotel.

Potrivit Daedalus, topul serviciilor si produselor achizitionate de romani de pe internet este condus de plata facturilor de utilitati (42,8%), dupa care urmeaza imbracaminte/incaltaminte (37,8%), electronice (37,4%), cosmetice/parfumuri (34%), electrocasnice (30,9%), produse si servicii de telefonie mobila (28,8%), computere/componente computere (28,4%), carti/ziare/ reviste (22,3%), jucarii (14,4%), software/jocuri (12,8%) si bilete la diferite spectacole/concerte (12,2%).

Chiar daca nu sunt in top 10, biletele de avion detin totusi o pondere de 10,4%, devansand produsele alimentare (7,2%), produsele sportive (6,8%) si cele din categoria muzica/filme (6,3%).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?