Revolut lanseaza o noua versiune a aplicatiei si anunta cresterea portofoliului global de clienti la 12 mil.

4 iunie 2020

Principala schimbare de design s-a axat pe crearea unei aplicații cu ajutorul căreia clienții își pot gestiona toate finanțele ușor și în siguranță, în fiecare zi. „Noua experiență este mai intuitivă, cu o structură care împarte într-un mod simplu rezolvarea nevoilor financiare zilnice în două secțiuni: Acasă și Bunăstare.”, potrivit comunicatului de presa.

Noua versiune a aplicației îi ajută și mai mult pe utilizatori să se încadreze în bugetul disponibil, având o pagină principală ”Acasă” pentru conturile lor Revolut și conturile conectate prin open banking, cu acces facil la funcțiile de bugetare și analitice.

Noua secțiune ”Bunăstare” aduce împreună tranzacționarea de acțiuni, criptomonede, bunuri și pușculițe digitale pentru a-i ajuta pe utilizatori să economisească, să investească și să își gestioneze banii, „printr-o simplă apăsare de buton”.

În următoarele luni Revolut spune ca va lansa noi produse pe mai multe piețe. Acestea includ ”Recompense”, o selecție de reduceri și cashback la comercianți importanți pentru a ajuta utilizatorii să economisească bani, precum și o experiență personalizată și produse care „vor ajuta utilizatorii să își gestioneze mai bine abonamentele la diferite tipuri de servicii”.

De la lansarea din Marea Britanie din 2015, Revolut a evoluat de la începuturile sale ca un produs de schimb valutar, adăugând în permanență noi funcționalități printre care se numără tranzacționarea de acțiuni fără comisioane, donații, pușculițe digitale de grup, funcționalități de control al bugetelor și schimb de criptomonede..

Având sediul în Londra și o echipă de peste 2000 de oameni în 23 de orașe, Revolut este astăzi una dintre cele mai mari comunități fintech din lume, cu peste 12 milioane de utilizatori în întreaga lume. Revolut a procesat până în prezent peste un miliard de tranzacții în valoare totală de peste 100 miliarde de dolari.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?