[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Revolut accelerează creșterea segmentului de business. Compania anunta un nou parteneriat si accesul la IBAN-uri in RON, din aceasta luna.

21 iunie 2022

Din luna iunie, clienții Revolut din segmentul business care sunt înregistrați în România au acces și la IBAN-uri în RON. IBAN-ul local le permite companiilor efectuarea de transferuri domestice în RON mai rapid și mai ieftin, chiar instant, în măsura în care și banca beneficiară are disponibil acest serviciu, și pot încasa mai ușor sumele aferente facturilor emise.

Revolut, aplicația financiară cu peste 18 milioane de clienți persoane fizice și 500.000 de clienți business la nivel global, și Salesforce, liderul global în CRM, au anunțat încheierea unui parteneriat pentru a diversifica și mai mult oferta pentru clienții din segmentul B2B.

Revolut va folosi tehnologia Salesforce, inclusiv Sales Cloud, High-Velocity Sales, Sales Cloud Einstein, Sales Enablement și Marketing Cloud Engagement, pentru a optimiza operațiunile Revolut Business.

Revolut folosește deja Slack pentru a-și conecta echipele, instrumentele, clienții și partenerii și pentru a facilita colaborarea în echipă între angajații care lucrează în toată lumea. „Împreună, aceste tehnologii vor permite super aplicației financiare să eficientizeze procesele și să își dezvolte portofoliul de servicii către segmentul B2B,” potrivit comunicatului.

În plus, „Revolut are în plan să angajeze suplimentar 2.800 de agenți de vânzări în anul următor și va folosi Sales Enablement, platforma de competențe digitale Salesforce, pentru a furniza materiale de activare și pentru a permite noilor agenți să se acomodeze rapid cu produsele fintech-ului britanic,” precizeaza compania.

„Parteneriatul nostru cu Salesforce și seria de instrumente de care dispunem deja ne ajută să creștem departamentul de vânzări într-un mod eficient și scalabil și să oferim cele mai bune produse clienților noștri, ajutându-i să economisească bani și timp pentru afacerile lor,” a declarat Matthew Acton Davis, Global Head of Sales la Revolut.

În ultimul an, Revolut Business a adăugat o serie de noi funcționalități, inclusiv coduri QR, acceptarea de plăți prin POS, link-uri de plăți. În contextul pandemiei de COVID-19, afacerile au avut nevoie de tot mai multe modalități de plată care să respecte regulile de distanțare socială și noile instrumente adăugate au crescut eficiența funcționalității Cheltuieli. Cu Revolut Business, utilizatorii din segmentul B2B pot nu doar să facă mai ușor managementul cheltuielilor și să gestioneze fluxurile de plăți, ci și să arhiveze fotografii ale facturilor achitate, direct în aplicație.

Revolut Business în România

Pe piața locală, de la începutul acestui an, Revolut și-a reconfigurat oferta pentru segmentul B2B, punând la dispoziția clienților din segmentul de business 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Revolut Business a lansat, în mai, pe piața europeană, inclusiv în România, suita Spend Management, o serie de funcționalități care îi ajută pe antreprenorii și administratorii de afaceri să emită carduri de companie, să seteze limite de cheltuieli în funcție de categorii sau într-un anumit interval de timp, pentru a ușura controlul asupra fondurilor  companiei.

Mai mult, din luna iunie, clienții din segmentul business care sunt înregistrați în România au acces și la IBAN-uri în RON. IBAN-ul local le permite companiilor efectuarea de transferuri domestice în RON mai rapid și mai ieftin, chiar instant, în măsura în care și banca beneficiară are disponibil acest serviciu, și pot încasa mai ușor sumele aferente facturilor emise.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?