BRD si BT au anuntat introducerea de noi facilitati, auto.ro a lansat plata si prin SMS a rovinietei iar GFK a prezentat, in premiera, o metodologie care analizeaza comportamentul consumatorului de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare.
BRD a anuntat extinderea programului de procesare a operatiunilor BRD@ffice, serviciul de internet banking pentru companii. Astfel, incepand cu luna iulie, serviciul BRD@ffice le ofera utilizatorilor un interval prelungit de procesare a platilor transmise catre banca. Ora maxima de procesare a platilor intre conturi BRD a fost extinsa de la 19:00 la 21:30. Aceasta modificare este valabila inclusiv in cazul operatiunilor initiate in weekend sau în zilele nelucratoare.
In ceea ce priveste platile initiate catre alte banci, ora limita pentru procesarea in aceeasi zi a fost extinsa de la 13:50 la 14:30 pentru plati de mica valoare si de la 15:00 la 15:30 pentru plati de mare valoare.
Numarul total al utilizatorilor serviciului BRD@ffice a crescut cu 7% fata de sfarsitul lunii mai 2012, ajungand la aproximativ 50.000, in timp ce volumul mediu lunar al tranzactiilor prin serviciul BRD@ffice a depasit 1 miliard EUR.
„Tot mai multe companii doresc sa profite de beneficiile oferite de serviciul BRD@ffice, nevoia de servicii bancare la distanta rapide si fiabile fiind identificata ca prioritara. Dorim si incurajam folosirea acestui serviciu oferind diferite facilitati, precum reduceri sau gratuitati”, a declarat Elena Oprea, Director Executiv Delegat în cadrul departamentului Marketing si Management Produse al BRD.
Banca Transilvania a anuntat ca in programul de loialitate Star BT, alaturi de cardurile de credit destinate persoanelor fisice, vor fi incluse de acum si cardurile de credit emise persoanelor juridice (Business Gold si Business Silver). Astfel companiilor vor avea ocazia sa acumuleze puncte de loialitate si vor putea plati in rate fara dobanda, pe o perioada de pana la 12 luni, la partenerii selectati.
In plus, banca extinde perioada de gratie de pana la 55 de zile si majoreaza limita de credit pana la 30.000 RON, in functie de conditiile indeplinite de respectivele companii. La fiecare 3 luni de la acordarea cardului de credit, banca poate mari limita sumei acordate pe card, in cazul majorarii cifrei de afaceri si / sau a rulajului realizat de respectiva companie prin BT.
Cu ajutorul cardurilor de credit business BT sunt acoperite nevoile temporare de numerar ale firmelor, generate de activitatea curenta. Creditul acordat pe card poate fi utilizat de mai multe persoane, prin deschiderea mai multor sub-conturi, fiecare avand propriul card.
Programul Star BT a fost lansat de Banca Transilvania in urma cu doi ani. In prezent, reteaua de magazine partenere care fac parte din acest program este de peste 4.000, din diverse domenii: electronice, electrocasnice, articole pentru casa si gradina, imbracaminte & accesorii, farmacii, amenajari interioare si exterioare, agentii de turism, hoteluri, supermarketuri, librarii, sanatate etc.
Auto.ro lanseaza plata rovinietei prin SMS, in completarea serviciului de plata a rovinietei prin card bancar. Soferii pot sa achizitioneze si sa primeasca rovinieta instantaneu, prin intermediul aplicatiei Auto.ro. Serviciul de plata a rovinietei vine in completarea serviciului automat de notificare “Masina mea” privind termenele de expirare a rovinietei, a asigurarilor, a datei scadente la rata masinii si a serviciilor conexe.
“Prin intermediul sectiunii Rovinieta din cadrul aplicatiei gratuite de mobil Auto.ro, soferii pot pleca linistiti la drum, deoarece au posibilitatea sa achizitioneze toate tipurile de roviniere existente prin intermediul cardului bancar, precum si rovinietele pentru o zi sau 7 zile, prin plata cu SMS”, a declarat Sergiu Gamureac, Director Executiv Auto.ro.
“Am dezvoltat facilitatea de plata a rovinietei prin SMS, astfel incat utilizatorii sa poata opta pentru modalitatea de plata preferata: prin SMS sau prin card bancar, acesta modalitate bucurandu-se deja de un real succes in randul soferilor”.
Aplicatia Auto.ro este gratuita si are 170.000 de descarcari, aflandu-se atat in topul preferintelor soferilor cu iOS, inregistrand 65.000 descarcari in Apple Store, cat si pe Android, cu 105.000 descarcari in Google Play.
GfK Romania a lansat PurchaseJourney.dx, o metodologie care analizeaza in premiera comportamentul consumatorului in mod integrat, atat in mediul digital, cat si in cel traditional, de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare.
Noua abordare metodologica monitorizeaza comportamentul online al consumatorului care intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie dupa care a realizat cautarea etc.) si imbina aceste informatii cu analize saptamanale referitoare la interactiunea pe care o are consumatorul cu marcile in mediul offline (ex. in magazine, la dealeri), precum si evaluarea influentei fiecarui punct de interactiune pentru luarea deciziei finale de cumparare.
“Procesul de luare a deciziei de cumparare a devenit unul deosebit de complex odata cu multiplicarea punctelor de interactiune cu marcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul si decizia de cumparare”, 84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online. Noua solutie GfK de cercetare ne permite o intelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivational, atitudinal si comportamental, deopotriva in mediul online si offline”, apreciaza Raluca Raschip, Consumer Goods &Retail Director GfK Romania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: