Retrageri de numerar fara introducerea cardului in bancomat, deocamdata doar din reteaua de terminale a BT

29 iulie 2019

Clienții Băncii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicația BT Pay și Apple Pay. Opțiunea este valabilă, de asemenea, pentru clienții care folosesc accesoriile contactless din colecția BT Pay. „O alternativă contactless pe care banca o lansează tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fără a introduce cardul în bancomat.”, potrivit comunicatului de presa.

“Lumea se schimbă şi bankingul se schimbă. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel şi cerințele clienților. Cifrele BT ne arată că plățile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur că trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucurăm să fim prima bancă din România care aduce clienților accesul contactless la ATM şi un mod total nou de a interacționa cu bancomatul, cu tehnologia” – declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.


De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizează prin aplicația BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay.

„Este necesară apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, după care trebuie urmați paşii unei retrageri standard de numerar de la ATM.”, precizeaza banca.

Accesul contactless la bancomat păstrează pentru clienții Băncii Transilvania toate funcționalitățile de până acum ale ATM-urilor, cu excepția celor de activare a cardului şi de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranță. 

Opțiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Băncii Transilvania, care sunt semnalizate contactless. Până la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste funcționalități.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?