Reteaua SelfPay a procesat tranzactii de peste 400 mil. euro in 2019

22 ianuarie 2020

In cursul anului trecut, prin reteaua de terminale SelfPay s-au efectuat peste 12 mil. de tranzactii, valoarea acestora depasind 400 mil. euro.

Aceasta inseamna o medie zilnica situata in jurul a 32.000-33.000 de tranzactii, valoarea medie a unei tranzactii fiind sub 35 de euro.


Ritmul de crestere inregistrat de SelfPay a fost de doua cifre, atat in ceea ce priveste reteaua de terminale cat si a numarului de tranzactii.

Astfel, daca la finele semestrului I din 2018, reteaua statiilor de plata SelfPay era de 3.344, in iunie 2019 aceasta crescuse deja la peste 4.200 (+26%).

Cresterea retelei de terminale s-a vazut si in gradul de utilizare, care in aceeasi perioada a crescut cu 50% in ceea ce priveste numarul de plati si cu 130% in privinta volumelor de plati.

În primele șase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei.

Pentru primul semestru din 2019, compania a raportat o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, profit net a fost de 0,7 milioane de lei.

„Ȋn continuare, vom menţine ritmul de creștere împreună cu furnizori de servicii din domenii cheie precum financiar – bancar si nebancar, energie, auto, televiziune, internet, telefonie, și, în același timp, împreună cu francizaţii noştri, alaturi de care am reuşit să dezvoltăm cea mai mare şi modernă  reţea de Staţii de Plată din Romȃnia.”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

In octombrie 2019, compania Zebrapay, care deţine şi operează brandul SelfPay, a implinit 10 ani de activitate. In aceasta perioada, portofoliul de servicii disponibile la Staţiile de Plată SelfPay a ajuns la 120, reţeaua de Staţii de Plată a sarit de 4.400 de unitaţi (in decembrie 2019), iar numărul de tranzacţii procesate lunar de SelfPay a depășit pragul de 1.000.000.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?