[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rețeaua de puncte pick-up și lockere Packeta a depășit 1.000 de locații în România. „Deschidem noi parteneriate inclusiv în zone unde există o densitate mai mare a populației.”

7 februarie 2023

În România, rețeaua de puncte pick-up Packeta a depășit 1.000 de locații. Până la finalul anului, ponderea cea mai mare a noilor parteneriate va fi realizată în zone unde există o densitate mai mare a populației, în acord cu strategia de dezvoltare a companiei în 2023.

Războiul din Ucraina, creșterea prețurilor gazelor, materiilor prime și dinamica din piața muncii vor continua să afecteze industria globală în acest an iar majoritatea companiilor vor prioritiza eficientizarea și reducerea costurilor, potrivit Packeta.

„In acest context, 2023 va fi marcat de o perioadă instabilă pentru comerțul global, iar livrarea este o parte integrantă a serviciilor în eCommerce și esențială pentru retenția clienților pe termen lung. Companiile vor încerca să găsească un echilibru între proximitate, rapiditate și sustenabilitate în strategiile de livrare și vor căuta mixul perfect, îmbinând multiple soluții de livrare, atât în România, cât și în alte țări.” – precizeaza compania.

Sprijinim bidirecțional magazinele online să acceseze mai ușor piețele de interes, atât printr-un flux logistic simplificat, cât și oferind consultanță privind avantajele, tendințele și comportamentul consumatorilor etc. specifice fiecărei țări în care suntem prezenți la nivel de grup. Ne propunem, astfel, să ne consolidăm prezența pe piețele externe, precum Grecia, Bulgaria, Italia și Turcia, care se regăsesc în gestionarea entității Packeta România. Pe plan local, obiectivul anului este să consolidăm rețeaua locală de puncte pick-up Packeta și să deschidem noi parteneriate inclusiv în zone unde există o densitate mai mare a populației, pentru a sprijini creșterea gradului de satisfacție a clienților finali”, spune Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.

Anul trecut, grupul Packeta a înregistrat o cifră de afaceri de 256 de milioane de euro și a transportat 90.000.000 de colete, care au fost livrate în peste 139.000 de puncte pick-up si lockere din Europa, inclusiv România, dar și direct la adresă.

În prezent, circa 98% dintre coletele livrate de Packeta ajung la destinație a doua zi. Livrarea la puncte pick-up si lockere are o popularitate mai mare în rândul clienților finali, deoarece le oferă libertatea de ridicare a coletelor în funcție de propriul program.

_______________

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 16.000 de puncte pick-up proprii și lockere în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 139.000 de puncte pick-up partenere și lockere în toată Europa. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete și colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online și selleri. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?