[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Reteaua de farmacii DONA a lansat un magazin online pentru vanzarea produselor non-farmaceutice

20 mai 2015

Proiectul urmareste atragerea unui segment de public interesat de un canal alternativ de comunicare si vanzare. Astfel, magazinul vizeaza persoane active cu varsta intre 25 si 45 de ani. Investitia in magazinul online se ridica la circa 40.000 de euro.

Initiativa de lansare pe segmentul de vanzari online va fi dezvoltata in paralel cu planurile de extindere a retelei de farmacii in toata tara. DONA numara in prezent peste 260 de farmacii. Pana la finalul anului 2016, compania vizeaza atingerea unui numar de 300 de unitati. Lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

“Asa cum deschidem farmacii in orase care sunt insuficient deservite, acum era momentul sa le raspundem celor care ne-au cerut din ce in ce mai des in ultima perioada un magazin online, cu acces la produse la doar un click distanta. Dupa luarea deciziei de a investi in aceasta nisa, a urmat desenarea proiectului, care a plecat tot de la nevoile clientilor nostri. De aceea am gandit magazinul online astfel incat sa fie usor de navigat, bine structurat si rapid”, a declarat Radu Dumitrescu, director de marketing Farmaciile DONA.

„Magazinul donaonline.ro se ocupa cu comercializarea  produselor non-farmaceutice. Medicamentele cu si fara prescriptie pot fi doar rezervate in magazinul donaonline.ro si ridicate din Farmacia DONA selectata de Cumparator in maxim 24 de ore. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate de catre Cumparator din Farmacia DONA selectata, respectiv produsele medicamentoase, donaonline.ro/ Vanzatorul are rol doar in privinta rezervarii acelui produs, urmand ca Cumparatorul sa il ridice din farmacia selectata, cu achitarea contravalorii produselor in farmacie, la momentul ridicarii lor, nefiiind aplicabile dispozitiile comertului online/ contractelor la distanta.”, se precizeaza pe donaonline.ro

„Rezervarea de Produs este valabila 24 (douazecisipatru) de ore de la notificarea de expediere. Exista posibilitatea ca, intre momentul efectuarii Comenzii si momentul prezentarii in farmacie in vederea ridicarii produselor, sa aiba loc o modificare de preț. In aceasta situatie, pretul initial va fi valabil timp de 24 de ore de la inregistrarea comenzii de catre cumparator. Nu intra sub incidenta acestor prevederi acele produse/ medicamente al caror pret este fix si impus de autoritatile statale competente/ prin acte normative.”

Reteaua de farmacii DONA este detinuta de S.C. SIEPCOFAR S.A. – o companie cu capital 100% romanesc – și activeaza pe piața romaneasca din 1992. În prezent, reteaua de farmacii Dona este vizitata de peste 1,5 mil. de persoane in fiecare luna.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?