Retailerul turc LC Waikiki estimeaza ca magazinul online va genera vanzari de 5 mil. euro in primul an

6 septembrie 2016

Retailerul turc de haine și accesorii LC Waikiki și-a lansat, la mijlocul lunii august, și magazinul online în România, pentru care estimează vânzări de 5 milioane euro în primul an de activitate, au declarat pentru Profit.ro reprezentații companiei. Magazinul online a fost lansat pe 17 august în varianta în limba engleză, doar cu prețurile afișate în RON, iar reprezentanții retailerului spun că varianta în limba română este în lucru.

LC Waikiki livrează produsele achiziționate online în toată țara.

”Costurile de livrare sunt de 3,95 euro (17 lei). Livrarea este gratuită pentru cumpărături ce depășesc 35 de euro (150 lei). Timpul de livrare este de 7-10 zile”, au precizat reprezentanții LC Waikiki.

Intre timp, pe pagina de facebook a celor de la Waikiki, utilizatorii spun ca intampina probleme la plasarea comenzilor online. Atfel, ca reactie la stirea ca Waikiki a deschis primul magazin in Liban un utilizator spune: „Mai bine rezolvați cu site-ul on-line ca nu se pot da comenzi!!” Un alt client se intreaba: „de ce nu se poate comanda online????? apare eroare de fiecare data!!!

Retailerul a vândut, anul trecut, în România haine și accesorii de 124,1 milioane de lei (27,5 milioane de euro), în creștere cu 81% comparativ cu 2014, atât organic, cât și pe fondul deschiderii a cinci magazine noi. Pentru acest an, compania estimează un avans de 50% al vânzărilor și 6 noi magazine.

În prezent, LC Waikiki are 18 magazine în România, în București, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Arad, Constanța, Baia Mare, İași, Craiova, Oradea și Timișoara și va continua extinderea. Retailerul vede pe piața din România un potențial de 40 de magazine până în 2023.

Sursa: www.profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash