Retailerul turc LC Waikiki estimeaza ca magazinul online va genera vanzari de 5 mil. euro in primul an

6 septembrie 2016

Retailerul turc de haine și accesorii LC Waikiki și-a lansat, la mijlocul lunii august, și magazinul online în România, pentru care estimează vânzări de 5 milioane euro în primul an de activitate, au declarat pentru Profit.ro reprezentații companiei. Magazinul online a fost lansat pe 17 august în varianta în limba engleză, doar cu prețurile afișate în RON, iar reprezentanții retailerului spun că varianta în limba română este în lucru.

LC Waikiki livrează produsele achiziționate online în toată țara.

”Costurile de livrare sunt de 3,95 euro (17 lei). Livrarea este gratuită pentru cumpărături ce depășesc 35 de euro (150 lei). Timpul de livrare este de 7-10 zile”, au precizat reprezentanții LC Waikiki.

Intre timp, pe pagina de facebook a celor de la Waikiki, utilizatorii spun ca intampina probleme la plasarea comenzilor online. Atfel, ca reactie la stirea ca Waikiki a deschis primul magazin in Liban un utilizator spune: „Mai bine rezolvați cu site-ul on-line ca nu se pot da comenzi!!” Un alt client se intreaba: „de ce nu se poate comanda online????? apare eroare de fiecare data!!!

Retailerul a vândut, anul trecut, în România haine și accesorii de 124,1 milioane de lei (27,5 milioane de euro), în creștere cu 81% comparativ cu 2014, atât organic, cât și pe fondul deschiderii a cinci magazine noi. Pentru acest an, compania estimează un avans de 50% al vânzărilor și 6 noi magazine.

În prezent, LC Waikiki are 18 magazine în România, în București, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Arad, Constanța, Baia Mare, İași, Craiova, Oradea și Timișoara și va continua extinderea. Retailerul vede pe piața din România un potențial de 40 de magazine până în 2023.

Sursa: www.profit.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?