[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Retailerul cora a extins coraDrive în toate cele patru hipermarketuri din Bucureşti – urmeaza Constanta

3 mai 2016

Serviciul coradrive, lansat în 2013, în hipermarketul cora Lujerului din Capitală, a ajuns la o medie de peste 50 de comenzi pe zi, astfel că, în luna aprilie a acestui an, retailerul a extins platforma cu livrare de tip drive şi în celelalte trei hipermarketuri deschise în Bucureşti, potrivit datelor transmise de companie, la solicitarea News.ro.

În prezent, ”coșul de cumpărături la coraDrive este, în medie, de trei ori mai mare decât cel din magazin, un raport generat în primul rând de faptul că este mult mai comod să comanzi online, iar cumpărăturile să fie ridicate ulterior din magazin sau să îți fie livrate acasă”, arată retailerul.

Înițial, clienții care cumpărau produsele online, prin intermediul coradrive.ro, le ridicau ulterior din magazin, dar din decembrie 2014, retailerul a lansat și opțiunea de comandă online cu livrare la domiciliu, printr-un parteneriat cu firma de curierat TNT România. Comanda minimă este 50 lei, iar costul transportului este de 15 lei.

Acum, peste 60% din comenzile de pe platforma e-commerce sunt cu livrare la domiciliu, potrivit datelor companiei. Clienții coraDrive cumpără, în special, apă, bauturi, produse proaspete, cum sunt fructele, legumele, carnea sau lactatele, dar și detergenți.

”Până la începutul acestei luni a funcționat un singur punct drive, la cora Lujerului, lansat în 3 decembrie 2013, din aprilie 2016 sunt patru puncte coraDrive, în toate cele patru hipermarketuri din București – Pantelimon, Lujerului, Sun Plaza și Alexandriei”, potrivit sursei citate.

În total, coraDrive a avut peste 10.000 de clienți, din București și zonele limitrofe, iar obiectvul retailerului este ”extinderea cât mai rapidă a serviciului la nivelul întregii țări, astfel încât oricine să fie la un click distanță de produsele favorite din magazinele cora”, arată aceleași date.

Primul punct coraDrive din afara Bucureștiului va fi în Constanța, la Cora Brătianu, mai spun reprezentanții companiei.

În piața locală, retailerul francez Carrefour a fost însă primul mare retailer din comerțul modern din România care a deschis, la sfârșitul lui iulie 2013, un magazin virtual cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare și de larg consum (fructe, legume, carne, pește, lactate, ouă, patiserie și panificatie, băcănie și băuturi etc.).

Și Metro activează online pe partea de birotică, Mega Image a dezvoltat o platforma e-commerce împreună cu eMag, iar Selgros a intrat în comerțul online printr-un parteneriat cu platforma de servicii de aprovizionare online megamarket.ro, prin care livrează direct clienților peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare.

Dar cel mai recent anunț a fost făcut de retailerul german Kaufland, liderul comerțului modern local, care vrea să-și lanseze operațiunile online până în 2017, pentru care va dezvolta un departament special, potrivit planetretail.net, care citează publicația germană Lebensmittel Zeitung.

Comentarii (1)
  1. ZZZZZZZZ spune:

    Asteptam si Cluj-Napoca

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?