Reprezentantii foodpanda.ro afirma ca online-ul incepe sa domine piata locala de „food ordering”

19 iulie 2016

În primele șase luni, comenzile de mâncare înregistrate pe foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Potrivit reprezentanților companiei, evoluția semnificativă din primul semestru al anului a fost susținută în special de campaniile de marketing derulate la începutul verii.

În perioada analizată, bucureștenii au făcut cele mai mari comenzi de mâncare, cu o valoare medie de circa 63 de lei, urmați de brașoveni, cu 57 de lei, clujeni, care au dat 53 de lei pe mâncarea comandată online, și ieșeni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei.

Conform datelor foodpanda România, deși valoarea a crescut, în medie, cu circa 5% la nivelul întregii țări, în Timișoara diferența dintre primul semestru din 2016 și prima jumătate a anului trecut a depășit 10%, bonul mediu ajungând la peste 50 de lei.

În primele șase luni, cele mai multe comenzi pe platformă s-au înregistrat între orele 12:30-13:00, pentru masa de prânz, iar vârful pentru cină a fost în intervalul 19:30 și 20:00. În ceea ce privește bonul mediu, acesta este cu aproape 20% mai mare la prânz față de cină, pentru că la miezul zilei mulți aleg mâncare de pe Internet și pentru colegii lor de la birou.

”Evoluția din primul semestru, în special cea din ultimele 2 luni, este extraordinară, având în vedere că sezonul cald îi îndeamnă pe oameni să ia masa în oraş. În plus, perioada este specifică vacanțelor, iar numărul potențialilor clienți se reduce semnificativ. În ciuda acestor factori, în iunie s-a înregistrat un record în istoria platformei, pe fondul campaniei intense de marketing demarate luna trecută”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Potrivit acestuia, în această vară numărul comenzilor va crește, însă evoluția nu va fi la fel de mare ca în prima jumătate a anului, din cauza temperaturilor foarte ridicate. Însă, Country Managerul foodpanda România estimează că platforma va înregistra un salt semnificativ începând cu luna septembrie, când oamenii se întorc la birou.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzau.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?