[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Reprezentantii foodpanda.ro afirma ca online-ul incepe sa domine piata locala de „food ordering”

19 iulie 2016

În primele șase luni, comenzile de mâncare înregistrate pe foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Potrivit reprezentanților companiei, evoluția semnificativă din primul semestru al anului a fost susținută în special de campaniile de marketing derulate la începutul verii.

În perioada analizată, bucureștenii au făcut cele mai mari comenzi de mâncare, cu o valoare medie de circa 63 de lei, urmați de brașoveni, cu 57 de lei, clujeni, care au dat 53 de lei pe mâncarea comandată online, și ieșeni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei.

Conform datelor foodpanda România, deși valoarea a crescut, în medie, cu circa 5% la nivelul întregii țări, în Timișoara diferența dintre primul semestru din 2016 și prima jumătate a anului trecut a depășit 10%, bonul mediu ajungând la peste 50 de lei.

În primele șase luni, cele mai multe comenzi pe platformă s-au înregistrat între orele 12:30-13:00, pentru masa de prânz, iar vârful pentru cină a fost în intervalul 19:30 și 20:00. În ceea ce privește bonul mediu, acesta este cu aproape 20% mai mare la prânz față de cină, pentru că la miezul zilei mulți aleg mâncare de pe Internet și pentru colegii lor de la birou.

”Evoluția din primul semestru, în special cea din ultimele 2 luni, este extraordinară, având în vedere că sezonul cald îi îndeamnă pe oameni să ia masa în oraş. În plus, perioada este specifică vacanțelor, iar numărul potențialilor clienți se reduce semnificativ. În ciuda acestor factori, în iunie s-a înregistrat un record în istoria platformei, pe fondul campaniei intense de marketing demarate luna trecută”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Potrivit acestuia, în această vară numărul comenzilor va crește, însă evoluția nu va fi la fel de mare ca în prima jumătate a anului, din cauza temperaturilor foarte ridicate. Însă, Country Managerul foodpanda România estimează că platforma va înregistra un salt semnificativ începând cu luna septembrie, când oamenii se întorc la birou.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzau.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?