[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Recalibrare la BCR – banca elimina comisioanele la ATM-urile proprii de la 1 octombrie dar le majoreaza pe cele de retragere de la ghiseu

7 septembrie 2015

Dana Demetrian, vicepresedinte pe retail al BCR, a anuntat ca banca va elimina comisioanele aferente tranzactiilor bancare efectuate de clientii sai la cele peste 2.500 de ATM-uri din reteaua proprie, insa va majora, in acelasi timp, comisioanele pentru retragerile de la ghiseu.

Vicepresedintele pe retail al BCR, Dana Demetrian (foto) a declarat ca exista foarte multe retrageri de sume mici de la ghisele din unitatile BCR, iar prin majorarea comisioanelor la acestea si eliminarea celor de la ATM, banca tinteste o migrare a clientilor catre serviciile automate, precum si crestere a bancarizarii. Ea adaugat ca, in total, retragerile de la ghiseul bancii ajung, la nivel trimestrial, la suma 7-8 milioane de euro.


Doar alte doua banci din piata bancara mai ofera comisioane zero la operatiunile de la bancomate: ING Bank si Pireus Bank. Dana Demetrian a adaugat ca banca nu va majora comisioanele pentru administrarea de cont current in urma acestei operatiuni.

„Pentru a incuraja utilizarea cat mai mult a cardului si a putea sa indreptam cat mai mult zona de cash catre zona de bancomate facem acest pas important adresat tuturor clientilor. Pentru tranzactiile care se vor realiza la ghiseu va fi insa o crestere, tocmai pentru a putea convinge clientii sa mearga catre bancomate si sa nu mai vina neaparat in banca pentru sume foarte reduse care pot fi facil retrase si de la ATM”, a declarat Dana Demetrian.

In mod curent, clientii BCR, cea mai mare banca din sistem, platesc un comision de 0,25% din suma retrasa de la bancomate si 0,2 lei pentru interogarea soldului. BCR are in prezent trei milioane de clienti.

„Avem clienti care au comisioanele deja negociate, dar acum ne adresam tuturor clientilor. Exista mai multe pachete de servicii de cont curent pe care o banca le poate oferi, iar prin aceasta taiere a comisioanelor la bancomate incercam o recalibrare a portofoliului, astfel incat sa adresam aceste pachete celor care au nevoie, respectiv clientilor care folosesc internet banking, mobile banking, incercam sa aducem cardurile electron catre o versiune mai avansata tehnologic. In cadrul acestor pachete, ATM-ul va fi zero, chiar daca recalibrarea acelor costuri pentru client va reprezenta un plus sau un minus”, a mai spus Dana Demetrian.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?