RCS & RDS devine prima companie de telecomunicatii care permite clientilor sa utilizeze platforma digitala MasterPass pentru plata online a facturilor

27 noiembrie 2015

RCS & RDS impreuna cu MasterCard si procesatorul de plati EuPlatesc.ro lanseaza o campanie de stimulare a platilor cu cardul pe site-ul operatorului de telecomunicatii, in care ofera premii in valoare de peste 63.000 lei.

In cadrul campaniei, clientii RCS & RDS pot beneficia de un discount de 5% (maxim 8 lei, TVA inclus) daca isi achita factura, pentru prima data, prin intermediul cardului lor MasterCard sau Maestro. In plus, fiecare tranzactie cu cardul MasterCard sau Maestro, realizata pe durata campaniei prin intermediul platformei, este inscrisa automat in tragerea la sorti care le poate aduce câstigatorilor unul dintre cele 45 de smartphone-uri puse in joc.

„RCS & RDS a integrat serviciul de acceptare MasterPass in cadrul aplicatiei sale, implementarea tehnica fiind realizata cu ajutorul procesatorului de plati EuPlatesc.ro. Astfel, plata serviciilor va putea fi efectuata prin simpla apasare a butonului “Cumpara cu MasterPass”, ceea ce le va furniza clientilor RCS & RDS o experienta la plata simplificata, rapida si securizata, din portofelele lor digitale, fara a mai fi necesara introducerea datelor cardului. Prin aceasta implementare, RCS & RDS devine prima companie de telecomunicatii care ofera clientilor sai posibilitatea de a utiliza platforma digitala MasterPass la achitarea online a facturilor.”, potrivit comunicatului de presa.

„Platile electronice au intrat intr-o etapa de dezvoltare accelerata, din ce in ce mai multi consumatori optând sa isi achite facturile online cu cardul. Ne bucuram sa putem pune la dispozitia milioanelor de clienti ai RCS & RDS posibilitatea de a-si plati facturile prin MasterPass din portofelul lor digital, simplu, rapid si in deplina siguranta” a declarat Gabriel Ghita, Head of New Business Central and Eastern Europe, MasterCard.

Plata online este cea mai rapida si sigura metoda de plata a facturilor de utilitati, eliminând orice risc de eroare in procesarea platilor. Aceasta dureaza câteva minute si se poate face de oriunde doreste clientul, fara a fi nevoie de deplasarea la o locatie anume. Odata realizata plata online, furnizorul de utilitati este informat in timp real de efectuarea acesteia, fara intârziere si fara posibilitate de eroare. Prin activarea contului pe site-ul furnizorului de utilitati, clientii au acces la informatiile legate de facturile lor si le pot plati online cu cardul intr-un mod simplu si rapid.

RCS & RDS ofera clientilor sai si posibilitatea de a-si plati facturile cu cardul in mod automat, fara a fi nevoie de interventia clientului. Pentru aceasta clientii pot opta pentru serviciul de plati recurente direct in Contul meu Digi. Activarea serviciului se poate face imediat dupa finalizarea unei plati cu cardul prin simpla bifare a optiunii.

Serviciile de procesare a tranzactiilor oline, inclusiv pe zona de plati recurente, sunt asigurate de EuPlatesc.ro – un serviciu de plata on-line oferit de compania romaneasca EuroPayment Services s.r.l. (integrator de solutii de e-commerce si procesator de plati online cu carduri bancare cu un portofoliu de peste 1.800 de comercianti). Fondata in anul 2006, EuroPayment Services s.r.l este pioniera in implementarea serviciului 3D-Secure si a oferit pentru prima data in Romania serviciile recurente de plata on‑line. EuPlatesc.ro oferta multiple canale de plata, inclusiv 3D-Secure, MasterPass, platile prin SMS, rate si plati recurente.

MasterPass™ le permite cumparatorilor sa utilizeze un portofel digital unde isi pot stoca toate datele cardului si ale adresei intr-un singur loc, in conditii de comoditate si siguranta. MasterPass™ este prezent in 27 de tari la nivel international, iar intre martie si septembrie 2015, tranzactiile prin MasterPass™ in Europa au inregistrat o crestere medie lunara de 40%. Totodata, prin simplificarea procesului de checkout, este anticipat un efect pozitiv si la nivelul comerciantilor, in ceea ce priveste reducerea procentajului de abandon al cosului de cumparaturi, la momentul procesarii platii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?