[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

RBS Romania promoveaza tranzactiile telefonice

2 august 2011

2 august, 2011 – RBS Romania introduce codul PhonePin, o metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc RBS Phone Banking ce asigura o securitate mai mare a tranzactiilor prin telefon de tipul transferurilor bancare, schimburilor valutare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor.

Codul PhonePin este o combinatie de 12 cifre, formata din codul unic de identificare al clientului RBS si dintr-o parola de patru cifre, aleasa de utilizator. Odata activat, accesul la informatiile confidentiale despre cont devine mult mai simplu: dupa ce apeleaza RBS Phone Banking, clientii tasteaza codul PhonePin si intra direct in legatura cu un operator.

Clientul tasteaza pe display-ul telefonului codul de identificare de  8 cifre  urmat de parola de patru cifre inainte de a intra in legatura cu operatorul RBS Phone Banking. In urma introducerii acestui cod, operatorul stie cine este clientul cu care sta de vorba si ii ofera servicii personalizate inca din primul moment. Astfel, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii.

„Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor.” a declarat Marijana Vasilescu, Director Comunicare si Marketing, RBS Romania.

Aceasta noua metoda de autentificare ii ajuta pe utilizatori sa economiseasca timp, eliminand procedura standard de conectare, care presupunea un proces de identificare derulat prin intermediul operatorilor RBS Phone Banking. Prin activarea codului PhonePin, apelul devine mult mai scurt si mai eficient, concentrandu-se strict asupra informatiilor de interes pentru client.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?