[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen devine prima banca in Romania cu peste jumatate de milion de carduri de credit – parteneriantul cu eMag a adus 25.000 de clienti in ultimul an

10 decembrie 2018

Dupa mai bine de un an de la lansare (octombrie 2017), portofoliul de carduri de cumparaturi cobrand eMAG-Raiffeisen Bank „se indreapta cu pasi repezi spre pragul de 25.000 de carduri”, anunta banca. Aproape jumatate din cresterea pe sold a portofoliului de carduri de credit la Raiffeisen se datoreaza parteneriatului cu eMag.

“In perioada de Black Friday, ne-am concentrat atentia pe emiterea de carduri de cumparaturi cobrand eMAG – Raiffeisen Bank. In aceasta perioada, numai in cele 13 showroom-uri eMAG, prin intermediul birourilor mobile Raifeisen Bank, s-au acordat pe loc peste 700 carduri de cumparaturi co-brand” a spus Vasile Tanasa, manager card de credit la Raiffeisen Bank.

Reprezentantii Raiffeisen spun ca imbunatatirea continua a functionalitatilor si serviciilor oferite, extinderea parteneriatelor cu comerciantii, dublate de o situatie macro-economica favorabila, au dus la o crestere cu aproape 10% a numarului de carduri de credit nou emise in ultimul an. In aceste conditii, Raiffeisen Bank a depasit pragul de 500.000 de carduri de cumparaturi, „cel mai mare portofoliu de carduri de credit al unei banci din Romania”.

In plus, din noiembrie, banca ofera posibilitatea clientilor persoane fizice de a obtine cardul imediat. „Practic, clientul primeste cardul pe loc, solicita si primeste codul PIN temporar al cardului, prin SMS, si il poate folosi imediat. Alegerea produsului potrivit, calculul si aprobarea limitei de creditare, inmanarea plasticului au loc intr-o singura vizita a clientului in agentiile bancii.”, potrivit comunicatului de presa.

Produsul ofera o linie de credit de pana la 30,000 lei, perioada de gratie la dobanda de pana la 56 de zile, rate fara dobanda si puncte “Multishop” la partenerii Raiffeisen Bank, discount-uri in magazinele partenere.

In primele 9 luni ale lui 2018, volumele tranzactionate la comercianti au crescut cu aproape 20%, fata de aceeasi perioada a anului anterior. Cota de piata a Raiffeisen Bank este in crestere, ajungand la 17% din totalul cardurilor de credit valide si in circulatie, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei, la finalul trimestrului al treilea 2018.

Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.700 de corporatii. La sfarsitul celui de-al treilea trimestru din 2018, banca avea 5.037 de angajati, 425 de agentii in toata tara si o retea de peste 930 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri si 210 masini multifunctionale.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?