[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen deschide la Cluj-Napoca prima agentie de „self service” – clientii dispun de ATM, bancomat multifunctional, telefon si computer pentru online banking

5 aprilie 2016

Raiffeisen Bank a inaugurat o agentie “self service” in Cluj in cladirea “The Office” din Bulevardul 21 Decembrie 1989. Agentia pune la dispozitia clientilor ATM, bancomat multifunctional, telefon, computer pentru online banking si o zona de consiliere. Unitatea este destinata tuturor clientilor care au cont curent si/sau card Raiffeisen Bank si doresc sa faca operatiuni rapide, fara sa stea la coada la ghiseu. Programul agentiei este 24 de ore din 24, 7 zile din 7. In intervalul 9.00-17.30, de luni pana vineri exista la dispozitia clientilor personal calificat pentru consiliere rapida. De asemenea, clientii au acces la telefon si la internet (calculator si Wi Fi) si pot solicita informatii pentru serviciile de care au nevoie.

Operatiunile pe care un client le poate face in agentia «self service» sunt: consultare de sold, plati rapide, schimb valutar, rambursari de rate, depuneri si retrageri de numerar, extras de cont etc. Raiffeisen Bank are in Cluj Napoca 13 agentii care deservesc peste 52.000 clienti persoane fizice si juridice.


„O tendinta confirmata de anul 2015 este aceea ca tot mai multi clienti Raffeisen Bank folosesc canalele electronice pentru a face operatiuni. Numarul utilizatorilor activi Raiffeisen Online a depasit 83.000, in timp ce numarul utilizatorilor Smart Mobile aproape s-a dublat in ultimul an.”, potrivit comunicatului de presa.

«Este clar ca ne indreptam spre o era digitala in care oamenii vor sa aiba acces rapid si direct la conturile lor, sa piarda cat mai putin timp cu operatiunile bancare pe care le au de facut. Sunt bucuroasa ca prima agentie a viitorului o deschidem la Cluj, un oras dezvoltat, dinamic, un centru important al dezvoltarii tehnologiei informatiei. Din luna aprilie invitam clientii nostri sa descopere alt mod de a face banking la Raiffeisen Bank», a spus Oana-Delia Radu, Director de grup retail la Raiffeisen Bank.

Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de agentii in toata tara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si peste 50 de bancomate multifunctionale. Raiffeisen Bank are aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 8.200 de companii mari si medii.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?