Raiffeisen Bank va lansa in primul trimestru al anului viitor o noua aplicatie de mobile banking

10 octombrie 2017

Raiffeisen Bank vrea sa ajunga pana la finalul anului la 400.000 de clienti activi pe platformele de Internet si Mobile Banking, de la 377.000 in prezent, iar in primul trimestru al anului viitor planuieste lansarea unei noi aplicatii mobile de banking, dezvoltata in-house, a declarat in cadrul unei intalniri cu jurnalistii Bogdan Popa, directorul de operatiuni si IT al bancii.

Pe datele din iunie, circa 345.000 de clienti activi se logau cel putin o data pe luna in aplicatiile digitale ale bancii, cu o tendinta pronuntata de crestere (circa 2,5 ori fata de iunie 2016) pe segmentul clientilor care folosesc doar canalul mobile. Acestia au ajuns la 180.000, in timp ce numarul de clienti activi care foloseste doar canalul online scade constant si mai reprezinta doar 36% din total (126.000 clienti).


Popa a mai precizat ca Raiffeisen Bank ia in calcul mai multe dezvoltari, cum ar fi platile mobile sau semnatura digitala.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?