[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank va extinde optiunea de plata instant pentru companiile de utilitati

24 martie 2016

Clientii Raiffeisen Bank pot sa-si plateasca online facturile ENGIE (GDF SUEZ) prin sistemul de plati instant. Ca urmare a interfatarii directe intre sistemul bancii si cel al companiei furnizoare de servicii, clientii vor putea vizualiza, prin serviciul de Internet Banking suma de plata inca de la momentul emiterii facturii.

“Vom extinde progresiv aceasta solutie unica in piata si pentru alte companii de utilitati, indiferent de industrie. Optiunea de plata instant permite achitarea serviciilor simplu si rapid, cu un singur click, fara a fi necesara detinerea facturii. Pana acum se puteau plati in acelasi fel facturile Orange si Vodafone” a spus Florentina Stilu, director Cash Management la Raiffeisen Bank.

„Utilizatorii serviciului Raiffeisen Online apreciaza si folosesc aceste plati care inseamna pentru ei economie de timp si confort. Pentru companiile beneficiare, solutiile moderne de incasari prin virament accelereaza colectarea creantelor, asigura vizualizarea platilor in timp real si simplifica partea de contabilitate a platilor de facturi.”, potrivit comunicatului de presa.

Banca pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet Banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 de ore din 24, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseu.

In prezent, banca deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 8.200 de companii mari si medii. Sunt peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online dintre care 93.000 sunt persoane juridice. In ultimii ani se manifesta un interes in crestere pentru platile online prin intermediul platformei de internet banking. Numai in 2015, au fost peste 100.000 de clienti noi care au optat pentru acest serviciu.  

Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si 40 de MFM-uri (masini multifuctionale ”selfbanking”).

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?