[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank – Tranzactiile efectuate cu cardurile de debit au fost indisponibile o ora ca urmare a unei „defectiuni a sistemului de climatizare care a afectat functionalitatea unor servere”

14 mai 2020

Raiffeisen Bank, a cincea cea mai mare bancă locală după active, a înregistrat un incident cauzat de o defecţiune a sistemului de climatizare a serverelor între orele 17:40 – 19:10, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii la solicitarea ZF.

“Raiffeisen Bank a înregistrat un incident astă seară pe aplicaţiile Smart Mobile, Raiffeisen Online în intervalul 17:50-19:10. Site-ul băncii şi tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit au fost indisponibile circa o ora de la 17:40 la 18:30. Din primele investigaţii incidentul a fost cauzat de o defecţiune a sistemului de climatizare, temperatura a crescut şi a afectat funcţionalitatea unor servere. Banca a luat măsuri rapid şi a repus în funcţiune aplicaţiile afectate de incident începând cu ora 18:30. De la 19:00-19:15 toate serviciile băncii funcţionează normal.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?