[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank – Tranzactiile efectuate cu cardurile de debit au fost indisponibile o ora ca urmare a unei „defectiuni a sistemului de climatizare care a afectat functionalitatea unor servere”

14 mai 2020

Raiffeisen Bank, a cincea cea mai mare bancă locală după active, a înregistrat un incident cauzat de o defecţiune a sistemului de climatizare a serverelor între orele 17:40 – 19:10, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii la solicitarea ZF.

“Raiffeisen Bank a înregistrat un incident astă seară pe aplicaţiile Smart Mobile, Raiffeisen Online în intervalul 17:50-19:10. Site-ul băncii şi tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit au fost indisponibile circa o ora de la 17:40 la 18:30. Din primele investigaţii incidentul a fost cauzat de o defecţiune a sistemului de climatizare, temperatura a crescut şi a afectat funcţionalitatea unor servere. Banca a luat măsuri rapid şi a repus în funcţiune aplicaţiile afectate de incident începând cu ora 18:30. De la 19:00-19:15 toate serviciile băncii funcţionează normal.”


Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?