Raiffeisen Bank a achizitionat recent o noua platforma digitala pentru Internet/Mobile banking furnizata de Backbase, lider in domeniu. Banca spune ca schimbarea si dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank „va asigura clientilor bancii o experienta mult imbunatatita”.
„Raiffeisen Bank si-a dorit o platforma bancara inovativa, flexibila si rapida pe care sa o poata dezvolta permanent folosind atat resurse interne, cat si externe. Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea visuala si arhitectura modulara a widget-urilor, schimbari si adaptari rapide. Construind pe platforma pusa la dispozitie de compania olandeza Backbase, Raiffeisen Bank va dispune de aplicatii prietenoase si va dezvolta continuu functionalitati noi pentru clientii sai.”, potrivit comunicatului de presa.
„Clientii doresc o interactiune simpla si rapida cu banca, iar asteptarile lor cresc odata cu evolutia tehnologiei. Pentru a tine pasul cu aceste asteptari si tendinte, schimbarea platformelor noastre de online si mobile banking a devenit vitala si necesara. Prin implementarea si dezvoltarea tehnologiilor furnizate de Backbase, vom putea raspunde mult mai repede si mai eficient nevoilor in crestere ale clientilor nostri”, a spus Bogdan Popa, vicepresedinte pentru Operatiuni si IT la Raiffeisen Bank.
„Plaforma noastra omni-channel confera Raiffeisen Bank agilitate in business pentru cresterea calitatii serviciilor oferite tuturor clientilor sai. Suntem hotarati sa sustinem succesul Raiffeisen Bank si vom continua extinderea in Europa Centrala si de Est”, a spus Jouk Pleiter, CEO al Backbase.
****
Backbase este o companie IT olandeza infiintata in 2003, cu sediul central in Amsterdam si Atlanta (SUA), cu operatiuni regionale in Londra, Mumbai si Singapore. Peste 80 dintre cele mai mari institutii financiare din lume au ales platforma Backbase pentru optimizarea func]ionalitatilor canalelor bancare self-service si de vanzari online prin puncte digitale cu atingere manuala.
Raiffeisen Bank este o banca universala de top care deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 5.600 de companii. Reteaua bancii numara 478 de unitati, peste 1.100 ATM-uri, aproximativ 15.000 EPOS-uri si 141 MFM (automate multifunctionale).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: