Raiffeisen Bank introduce adeverintele de venit automate pentru clientii care apeleaza la un credit

12 noiembrie 2014

Raiffeisen Bank anunta ca impreuna cu compania UCMS au lansat un nou serviciu pentru clientii care aplica pentru un credit – emiterea adeverentelor de venit automat, daca angajatorul are aplicatia de payroll UCMS cu aceasta optiune. Practic, clientul vine la banca, aplica pentru un credit apoi, daca acesta utilizeaza aplicatia UCMS si isi da acordul pentru accesarea datelor sale, adeverinta de venit este scoasa automat de catre ofiterul bancar.

“Ideea de a implementa acest serviciu a venit de la departamentele de resurse umane care ne-au sesizat ca pierd foarte mult timp cu emiterea adeverintelor de venit si confirmarea lor telefonica. Astfel, in ultimul an am colaborat cu UCMS Group, firma care ne furnizeaza servicii de payroll, la implementarea unei solutii pentru a elimina adeverintele de venit tiparite necesare in procesul de acordare a unui credit. Acum acesta optiune este gata si poate fi oferita solicitantilor de credit, angajati ai companiilor care folosesc aplicatia de payroll de la UCMS” a spus Mihai Rauta, director executiv Consumer Risc la Raiffeisen Bank.


Potrivit comunicatului de presa, „Prin aceasta aplicatie inovatoare, dezvoltata cu specialistii UCMS Group, interactiunea clientilor cu Raiffeisen Bank se imbunatateste si se simplifica si devine mai rapida. De asemenea, se simplifica activitatea departamentelor de resurse umane si contabilitate ale companiilor.”

Raiffeisen Bank are un portofoliu de aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si 7.700 de corporatii mari. Banca avea la mijlocul acestui an 5.478 angajati, o retea de 527 de unitati in toata tara, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.000 de EPOS-uri.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?