Raiffeisen Bank anunta ca, incepand cu 5 octombrie 2015, trimite biletele la ordin si cecurile prin curier, gratuit, direct la sediul clientilor. Acestia vor putea solicita Instrumentele de Debit prin intermediul serviciului Relatii cu Clientii la numarul de telefon *2000, apelabil din orice retea.
“Continuam seria de initiative care au ca rezultat reducerea de costuri si interactiunea simplificata cu banca si trimitem Instrumentele de Debit la sediul clientilor, scutindu-i de drumul la banca pentru a intra in posesia lor. Eficientizam astfel etapele parcuse de un client care foloseste aceste instrumente de plata pe suport de hartie” a spus Florentina Stilu, director Cash Management la Raiffeisen Bank.
In contextul actual, de tranzitie catre modelul de business complet digital in care clientii aleg sa comunice si sa tranzactioneze de la distanta cu banca, primirea tipizatelor prin curier este inca un pas in a ne adapta la nevoile si cerintele pietei. Simplificarea proceselor asociate Instrumentelor de Debit a inceput in iunie cu prima initiativa implementata de Raiffeisen Bank – consultarea on-line a Centralei Incidentelor de Plati (CIP) pentru verificarea bonitatii si a capacitatii de plata a partenerilor comerciali.
Raiffeisen Bank proceseaza anual 1 milion de instrumente de debit pentru aproximativ 9000 de clienti.
Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati pentru plata electronica a facturilor. Banca pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseu.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: