Numarul clientilor bancii care folosesc aplicatiile de online banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile, a ajuns la 530.000, cu 30% mai mult fata de perioada similara a anului trecut.
“Clientii Raiffeisen Bank, persoane fizice isi iau credite online si fac operatiuni prin aplicatiile de digital banking, call center sau prin bancomatele multifunctionale. Numarul clientilor care prefera instrumentele de self-banking este intr-o crestere sustinuta. Aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale, iar valoarea creditelor initiate digital a crescut cu 50% anul acesta, fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a spus Steven van Groningen.
”Banca va continua investitiile substantiale in procesul de digitalizare si simplificare, pentru a oferi produse si servicii bancare accesibile, rapide si usor de inteles.”, potrivit comunicatului de presa.
La mijlocul anului 2018 aproape jumatate dintre clientii persoane fizice ai bancii (966.000 S1/2018) au ales o relatie cu banca bazata pe mai multe produse de tranzactionare, de creditare, de economisire, cuprinse in pachetele de cont curent, cu 5% mai multi decat in S1/2017, ”confirmand faptul ca directia de simplificare a produselor si a utilizarii acestora intr-un mod responsabil este cea buna”.
Raiffeisen Bank spune ca este lider pe piata cardurilor de credit cu peste 485.000 de carduri active la 30 iunie 2018, o crestere de 10% an la an. 95% dintre sumele tranzactionate prin intermediul cardurilor de credit sunt utilizate la POS-uri sau pentru cumparaturi online. Peste 12.500 dintre cardurile de credit sunt co-branded eMAG si Raiffeisen Bank si sunt emise in cele 8 luni de la lansarea pe piata a acestui produs.
La sfarsitul primului semestru din 2018, banca avea 5.099 de angajati (5.190 la S1/2017), 433 (466 S1/2017) de agentii in toata tara, peste 900 de ATM-uri (aproximativ 1100 in S1/2017), aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) si 210 de masini multifunctionale (165 S1/2017). Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.600 de corporatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: