Numarul clientilor Raiffeisen Bank care folosesc aplicatiile de online si mobile banking se apropie de 560.000, cu aproximativ 40% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Numarul de login-uri in cele doua aplicatii a crescut cu aproape 70%, iar numarul de tranzactii cu 40%, an pe an. Cu toate acestea, raportat la numarul total de clienti, doar unul din patru foloseste serviciile bancare cu acces la distanta oferite de catre banca.
„Banca continua sa fie cel mai important jucator pe piata cardurilor de credit, cu peste 490.000 de carduri active la 30 septembrie 2018, o crestere de 10% a cardurilor nou emise, an la an.”, se mai arata in comunicatul de prezentare a rezultatelor la 9 luni.
Peste 95% dintre sumele tranzactionate prin intermediul cardurilor de credit sunt utilizate la POS-uri sau pentru cumparaturi online. Volumele tranzactionate la comercianti au crescut cu aproape 20%, in primele trei trimestre ale acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Raiffeisen Bank ofera clientilor cu potential financiar ridicat servicii superioare prin bancher personal si acces la o oferta integrata adaptata nevoilor lor. Portofoliul de clienti Premium a cunoscut o consolidare puternica, crescand cu 12% in primele 9 luni ale anului.
Banca are unul dintre cele mai apreciate servicii de private banking (sub brandul Friedrich Wilhelm Raiffeisen) de pe piata romaneasca si administreaza active de peste 5 miliarde de lei pentru aproximativ 1.400 de clienti cu averi ridicate, care apeleaza la servicii de consultanta, instrumente financiare si servicii conexe.
Raiffeisen Bank a incheiat al treilea trimestru din 2018 (T3) cu un profit net de 718 milioane de lei, cu 91% mai mult fata de cel inregistrat in primele trei trimestre ale anului 2017. Activele totale ale Raiffeisen Bank au ajuns la 39,15 miliarde lei (crestere de 15%, an la an). In primele noua luni ale anului 2018, veniturile bancii au fost de peste1,85 miliarde lei, cu 24% mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2017.
La sfarsitul celui de-al treilea trimestru din 2018, banca avea 5.037 de angajati, 425 de agentii in toata tara si o retea de peste 930 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri si 210 masini multifunctionale. Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.700 de corporatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: