[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Raiffeisen Bank acorda pentru clientii sai, persoane juridice, comision zero pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie

18 martie 2020

Raiffeisen Bank Romania a anuntat masurile pe termen scurt provocate de pandemia COVID 19, „urmand sa adaptam tot ceea ce facem in functie de evolutia situatiei”.

Clientii bancii sunt rugati sa opteze pentru utilizarea aplicatiilor de mobile si online banking in aceasta perioada si sa nu faca vizite in agentii decat daca este strict necesar si cu respectarea regulilor publicate de autoritati privind distanta fata de alte persoane, precum si numarul de persoane care sa se afle intr-o incapere.
 
Clientii persoane fizice ai bancii care  au  credite in derulare au, majoritatea, posibilitatea prevazuta deja in contracte, de a opta pentru o amanare de pana la 3 luni la plata ratelor.


„In acelasi timp, pentru clientii care nu au o astfel de optiune, dar au dificultati temporare la plata ratelor, vom gasi solutii individualizate. Ambele categorii de clienti sunt rugate sa  sune la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00).”, potrivit comunicatului.
 
De asemenea, banca acorda pentru clientii sai,  persoane juridice, comision 0 pentru platile la POS-uri pana la 30 aprilie, pentru a incuraja platile electronice la comercianti, dat fiind ca numerarul poate avea un risc mai ridicat de contaminare.
 
Banca va discuta cu partenerii si furnizorii sai pentru a reduce termenele de plata a produselor si serviciilor livrate, tot in ideea de a-i ajuta in aceasta perioada.

In ceea ce priveste angajatii bancii, personalul din Administratia Centrala sau agentii care sunt intr-una dintre categoriile de risc precizate de autoritatile medicale fie lucreaza de acasa, daca este posibil, sau nu lucreaza, pentru ca ne dorim sa ii protejam.
 
A fost  schimbat deocamdata  programul in 11 agentii ale bancii pentru ca ele sunt situate  in mall-uri  sau centre comerciale aglomerate, iar acestea si-au redus activitatea ca masura de preventie.
 
„Monitorizam numarul de persoane din agentii (angajati si clienti) si vom lua masuri astfel incat distanta si numarul de persoane prezente intr-o incapere sa fie reduse. Anumite unitati ale bancii, in orasele si localitatile in care avem mai multe, se pot inchide pe anumite perioade de timp, iar programul agentiilor va fi actualizat zilnic pe site.”, mai precizeaza banca.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?