Raiffeisen Bank a lansat serviciul cash-back in benzinariile Rompetrol

2 iulie 2020

Prin acest serviciu, un client poate solicita avans numerar in limita a 200 lei, atunci cand face cumparaturi in benzinariile Rompetrol si plateste prin card, la POS Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank in parteneriat cu Rompetrol Downstream au lansat  serviciul cash-back (eliberare de numerar la comerciant) in statiile Rompetrol, prin POS-urile bancii. Prin acest serviciu, un client poate solicita avans numerar in limita a 200 lei, atunci cand face cumparaturi in benzinariile Rompetrol si plateste prin card, la POS Raiffeisen Bank.


Pentru a putea solicita avans numerar la POS cardul trebuie sa aiba activa aceasta functionalitate de la banca emitenta. Toate cardurile emise de Raiffeisen Bank, inclusiv cele inrolate in wallet-uri cum ar fi RaiPay, au activata aceasta functionalitate.

„Beneficiile acestui serviciu pentru detinatorii de carduri sunt: simplitate, rapiditate, comision 0 la retragere numerar si evitarea unui drum la bancomat, pentru extragere sume de pana la 200 lei.”, potrivit comunicatului

Raiffeisen Bank si Rompetrol Downstream nu percep nici un comision pentru operatiunile de eliberare de numerar realizate in statiile Rompetrol. Se poate solicita cash-back doar atunci cand se face plata prin card pentru achizitia de carburant sau a unui bun/serviciu oferit in magazinul si restaurantul Hei.

Acest serviciu este disponibil la nivel national, in toate cele 158 de benzinarii Rompetrol. 

Raiffeisen Bank este prima banca din Romania care a lansat un serviciu de cash-back. Se intampla in aprilie 2012. Serviciul era oferit prin intermediul terminalele EPOS Raiffeisen Bank instalate in 18 magazine Angst si Carrefour Express – Angst din Bucuresti, Buftea si Otopeni. Clientii care isi plateau cu cardul cumparaturile realizate la comercianti puteau cere la casa retragerea unei sume de pana la 150 de RON din cont, fara nici un comision.

Raiffeisen Bank are un portofoliu de 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 93.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii. Peste 650.000 dintre clientii bancii folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile, Raiffeisen Online si RaiPay. Banca are peste 4.800 de angajati si aproximativ 770 de ATM-uri, 334 de masini multifunctionale (MFM-uri) si 22.300 de POS-uri.

Rompetrol Downstream este parte a Grupului KMG International si opereaza in plan local o retea de distributie carburanti formata din 988 de puncte de comercializare (statii proprii – Rompetrol, statii Partener Rompetrol, statii Rompetrol Expres, statii mobile – baze interne de 9 si 20 metri cubi), 6 depozite (Arad, Craiova, Mogosoaia, Simleul Silvaniei, Vatra Dornei si Zarnesti), peste 200 statii GPL auto si circa 7.000 de puncte butelii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?