Raiffeisen Bank – 4 din 10 clienti persoane fizice sunt activi digital. Platile cu telefonul, ceasul sau orice card emis de banca s-au dublat in primul semestru din acest an.

3 august 2021

La finalul primului semestru 2021, numarul clientilor activi digitali a ajuns la 950.000 (din 2,18 milioane de clienti PF). In acest an, peste 75.000 de clienti in medie, in fiecare luna au inceput sa foloseasca serviciile digitale oferite de Raiffeisen Bank, potrivit comunicatului bancii. In ceea ce priveste clientii corporatii, peste 99% dintre ei tranzactioneaza cu banca exclusiv prin canale electronice.

Raiffeisen Bank continua sa fie unul dintre liderii pietei cardurilor de credit din Romania, cu un portofoliu de peste 550.000 de carduri active. Platile cu cardurile de credit in prima jumatate a anului 2021 au crescut cu 23%, fata de perioada similara din 2020.


Numarul tranzactiilor e-commerce efectuate de persoane fizice, prin intermediul cardurilor de debit Raiffeisen Bank, a crescut cu 75%, fata de prima jumatate a anului trecut.

Clientii Raiffeisen Bank pot face plati cu telefonul cu RaiPay pe Android si Apple Pay pe iOS. De asemenea, este disponibila si plata prin Garmin Pay, pe ceasurile Garmin. Platile cu telefonul,ceasul sau orice card Raiffeisen Bank s-au dublat in primele 6 luni din 2021, fata de aceeasi perioada din 2020.

La finalul lunii iunie 2021, peste 60% din cele 300 unitatile Raiffeisen Bank operau cu casierie digitala, pentru ca angajatii din agentii sa poata asigura consiliere pentru educatia digitala si deservirea nevoilor clientilor nostri.

Rezultate financiare

Activele totale ale bancii au crescut la 54,5 miliarde lei, cu 18%, an la an, in vreme ce creditele nete au crescut cu 11% fata de jumatatea anului 2020, ajungand la 30,2 miliarde de lei.

Depozitele clientilor au ajuns la 44,3 miliarde de lei la 30 iunie 2021, o crestere de 15% comparativ cu T2 2020.

Raiffeisen Bank Romania a inregistrat un profit net de 397 milioane de lei in prima jumatate a anului 2021, cu 42% mai mare fata de T2 2020.

Am reusit mentinerea profilului de risc al bancii la niveluri sanatoase, prin moratoriile proprii si publice. Impreuna cu clientii nostri, putem spune ca am depasit cu bine aceasta perioada cu totul neobisnuita. Mai mult, am inregistrat o crestere foarte buna a portofoliului de credite nete al bancii, cu 11%, comparativ cu jumatatea anului 2020. Am crescut pe toate segmentele de clienti,” a declarat Steven van Groningen, presedinte & CEO Raiffeisen Bank.

_______________

Banca are peste 4.600 de angajati, 300 de agentii in toata tara, 700 de ATM-uri, 400 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 24.400 de POS-uri. Banca a raspuns nevoilor clientiilor pentru depuneri mari de numerar si a instalat deja 20 de echipamente Smart DropBox.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?