[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Qoobiss spune ca soluția proprie de KYC complet automatizată reduce timpul de verificare a identității utilizatorilor de la 5 min. la 3 sec. Compania va expune la Banking 4.0.

2 septembrie 2021

Serviciile financiare digitale pot crește vânzările cu peste 50% prin folosirea unei tehnologii avansate de verificare a utilizatorilor. Vino la Banking 4.0 si afla toate detaliile.

Soluția de Know-Your-Customer (KYC) complet automatizată creată de Qoobiss „reduce timpul de verificare a identității utilizatorilor de la 5 minute la 3  secunde,” spune compania.


Astfel, automatizarea și eficientizarea procesului de KYC susține creșterea numărului de utilizatori cu peste 50%, rata de aprobare a utilizatorilor înregistrând, de asemenea, o creștere de aproximativ 70% pentru clienții Qoobiss, conform celei mai recente analize efectuate de companie.

Startup-ul pentru verificarea identității digitale Qoobiss, care a creat prima soluție de KYC complet automatizată pentru buletinele din România, prezintă rezultatele folosirii tehnologiei de către clienții companiei pentru înregistrarea utilizatorilor. Astfel, conform rezultatelor înregistrate, „Qoobiss permite companiilor să verifice identitatea clienților lor într-un mod mult mai eficient, fapt ce rezultă într-o creștere organică a numărului de utilizatori cu 52% pe parcursul folosirii tehnologiei de verificare, fără suplimentarea unor acțiuni de marketing sau de promovare”.

Rezultatele au fost obținute în urma folosiriii serviciului Qoobsiss timp de 6 luni de către compania de creditare online Credius, care a înlocuit fluxul de cunoaștere și verificare a clientelei prin apel video cu fluxul complet automatizat furnizat de Qoobiss.

Odată cu introducerea fluxului nou pentru cei de la Credius, s-a redus numărul de câmpuri care trebuiau completate de client, datorită procesului de OCR-izare a buletinului, care a redus volumul informațiilor introduse manual de la 17 câmpuri, la numai 2. Astfel, implementarea noului flux operațional (poză ID și selfie versus înregistrarea video de o calitate precară, mai puțin sigură) a rezultat în diminuarea volumului de date procesate de la 100-150 MB de conținut video înregistrat până la 10 – 15 MB de date.

Timpul necesar completării cererii a fost, astfel, redus semnificativ de la 2 minute la 30 de secunde, iar timpul petrecut de client în acest proces a scăzut de la minim 5 minute pentru verificarea video, la 3-5 secunde necesare pentru a face poza actului de identitate și autoportretul (poză selfie). Analiza biometrică a datelor a îmbunătățit considerabil calitatea procesului de înregistrare a clienților, iar siguranța procedurii de verificare a fost mult optimizată,” a explicat Alexandru Rizea, CTO în cadrul Qoobiss.

Cu ajutorul soluției Qoobiss, companiile pot verifica automat datele de identificare ale clienților, utilizând fotografii ale actului de identitate atunci când este creat un nou cont online. Software-ul scanează documentul, extrage datele clienților, efectuează o verificare instantanee a identității utilizatorului și validează actul de identitate, păstrând confidențialitatea completă a datelor.

Prin folosirea soluției Qoobiss, rata de aprobare a utilizatorilor a înregistrat o creștere de aproape 70%, ceea ce demonstrează faptul că verificarea automatizată și fluxul tehnologic avansat a îmbunătățit experiența finală a utilizatorilor și a mărit numărul de recomandări făcute între clienți, asigurând o bonitate mai înaltă a utilizatorilor care au venit prin conversia mai mare a solicitărilor,” a adăugat Alexandru Rizea.

Pe de altă parte, experții Qoobiss avertizează că utilizatorii adesea renunță la a folosi un serviciu financiar dacă procesul de înscriere și verificare a identității durează prea mult, este prea complicat pentru aceștia, sau nu le pare o modalitate sigură de transmitere a datelor personale.

Solutia va fi prezentata de catre Qoobiss in cadrul Banking 4.0, conferinta internationala dedicata tehnologiilor emergente si tendintelor in banking.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?