Provident digitalizeaza procesul de plata a ratelor si interactiunea cu clientii in vederea acordarii creditelor

22 iunie 2020

Aproape 4.000 de clienți unici au solicitat amânarea la plată a ratelor de la începutul stării de urgență și până în 15 iunie, ultima zi de aplicare a Ordonanței de urgență nr. 37/2020, potrivit Provident. Astfel, „din totalul celor 3.773 de clienți unici care au solicitat înghețarea ratelor, până în acest moment, a fost implementată amânarea la plată pentru un număr de 1.871 de clienți,” se arata in comunicat.

Pentru a veni în sprijinul clienților și pentru a facilita plata ratelor pentru împrumuturile active, Provident a lansat mai multe servicii de tip alternativa de plata.

Astfel, a fost implementată posibilitatea de plată on-line prin platforma Alpha Bank România, în parteneriat cu Eu Plătesc, prin intermediul căreia clienții au avut posibilitatea de a achita ratele de la distanta.

De asemenea, a fost implementat serviciul de plată a ratei prin accesarea unui link generat la cererea clientului. Particularitatea acestei metode este posibilitatea stabilirii sumei de plată, în urma unei discuții cu reprezentantul de vânzări sau operatorul Call Center, astfel încât clientul să poată face plata în funcție de disponibilitatea financiară, pentru a evita un eventual dezechilibru financiar.

În același timp, a fost încheiat un parteneriat cu SelfPay, pentru a permite clienților să plătească ratele la oricare dintre stațiile de plată SelfPay din țară.

Totodată, pentru simplificarea procesului de introducere și procesare a datelor, Provident permite acum reprezentanților de vânzări acces de la distanță la sistemele informatice ale companiei, reducând astfel timpul necesar pentru transmiterea și înregistrarea datelor și, deci, timpul de interacționare cu clienții.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?