Proiect pilot ING: clientii isi pot inregistra cardurile de fidelitate in aplicatia mobila dezvoltata de banca

3 aprilie 2015

Subsidiara locala a bancii olande­ze ING a lansat un proiect pilot in ca­drul caruia ofera noi functionalitati pen­tru clienti prin intermediul aplicatiei mobile ING Home Bank – înregistrarea cardurilor de fidelitate in mediul virtual si accesul la diferite oferte ale comer­cian­tilor, scrie ZF.

Clientii bancii isi pot în­registra in cadrul aplicatiei cardurile de fidelitate de la diferiti comercianti, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa aiba cardurile in format fizic atunci cand merg la cumparaturi. Ei trebuie doar sa scaneze codul de bare inscris pe card si sa adauge numele titularului si al comerciantului.

Sectiunea “cardurilor de fidelitate” face parte din categoria “portofelul electronic” intro­dus­a recent de ING impre­una cu o alta ca­te­gorie numita “ofertele mele”. Prin inter­mediul ofertelor disponibile in ca­drul aplicatiei la diferiti comercianti, cli­entii bancii pot castiga puncte bonus care se transforma ulterior in bani ce pot fi transferati în contul bancar al acestora.

„Aceste functionalitati noi vin ca un efort al bancii de a-l ajuta pe client si in zona de shopping, nu doar in zona de plati”, a declarat pentru ZF Robert Anghel, head of digital channels in cadrul diviziei de retail a ING.

Proiectul pilot va fi finalizat la in a doua jumatate a lunii aprilie, cand noile functionalitati vor fi disponibile pentru tot portofoliul de clienti al bancii. Prin extinderea functionalitatilor oferite de aplicație cu posibilitatea de a introduce cardurile de fidelitate, ING intra în competitie cu firma autohtona Active Soft SRL, care a dezvoltat aplicatia Vir­tu­alCards.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?