Vânzătorii vor trebui să suporte toate costurile de transport pentru produsul considerat defect și returnat de către client, prevede un proiect de lege care urmează a fi adoptat de Parlament, scrie profit.ro. Proiectul aduce o serie de clarificări legislației introduse de Guvern în 2016, prin ordonanță de urgență, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
În primul rând, aleșii au dorit să prevadă în mod cât mai clar că produsul care înlocuiește produsul defect va beneficia de un nou termen de garanție de 2 ani, care curge de la data preschimbării produsului, și anume în baza garanției legale de conformitate, adică respectând cu exactitate specificațiile tehnice ale produsului vândut inițial.
De asemenea, în cazul unui produs defect, clientului nu i se va putea cere să suporte costul returnării produsului defect la comerciant. ”Toate costurile privind garanția comercială, inclusiv transportul produsului în vederea recuperării prețului plătit de consumator, se suportă de către vânzător”, prevede amendamentul care urmează a primi votul final al Parlamentului.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: