[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Proiect de lege: vanzatorii din retail vor suporta costurile pentru produsul returnat si un nou termen de garantie

4 iulie 2018

Vânzătorii vor trebui să suporte toate costurile de transport pentru produsul considerat defect și returnat de către client, prevede un proiect de lege care urmează a fi adoptat de Parlament, scrie profit.ro. Proiectul aduce o serie de clarificări legislației introduse de Guvern în 2016, prin ordonanță de urgență, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

În primul rând, aleșii au dorit să prevadă în mod cât mai clar că produsul care înlocuiește produsul defect va beneficia de un nou termen de garanție de 2 ani, care curge de la data preschimbării produsului, și anume în baza garanției legale de conformitate, adică respectând cu exactitate specificațiile tehnice ale produsului vândut inițial.

De asemenea, în cazul unui produs defect, clientului nu i se va putea cere să suporte costul returnării produsului defect la comerciant. ”Toate costurile privind garanția comercială, inclusiv transportul produsului în vederea recuperării prețului plătit de consumator, se suportă de către vânzător”, prevede amendamentul care urmează a primi votul final al Parlamentului.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?