Profitul net consolidat al Grupului Financiar Banca Transilvania este de 1.241,07 milioane lei, din care cel al bancii este de 979,06 milioane lei, potrivit comunicatului prin care banca anunta rezultatele la 9 luni.
Banca a ajuns la 3,2 milioane de carduri in portofoliu, ceea ce inseamna 19% cota de piata privind cardurile emise in Romania. Banca gestioneaza un portofoliu de aproximativ 410.000 carduri de credit, care genereaza aproximativ 30% din tranzactiile realizate cu carduri de credit la comerciantii din Romania.
De altfel, banca precizeaza in comunicat ca este principalul jucator din piata pentru tranzactiile la comercianti in Romania. Numarul POS-urilor gestionate de Banca Transilvania a ajuns la 47.000, reprezentand 24% din terminalele instalate in Romania.
“Suntem multumiti ca am reusit sa imbinam cresterea organica si profitabilitatea cu un proces rapid de integrare a businessului si clientilor Bancpost. Prioritatea noastra a fost si ramane experienta clientilor nostri in utilizarea serviciilor bancare si finantarea economiei. De aceea ne-am concentrat pe cresterea responsabila a businessului si pe investitii in tehnologie si digitalizare.” – declara Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Tehnologii si digital
. Aplicatia BT Pay – primul wallet bancar din Romania, lansat la inceputul acestui an – a ajuns la 180.000 de descarcari la finalul acestui trimestru. Numarul tranzactiilor cu telefonul la comercianti si al transferurilor de bani intre utilizatori a crescut cu 33% fata de T2 2018.
. BT a semnat in octombrie a.c. un parteneriat pentru digitalizare impreuna cu companiile Druid si UI Path. BT a devenit prima companie autohtona care foloseste tehnologii integrate de automatizare si inteligenta artificiala pentru un program destinat celor peste 7.000 de angajati, bazat pe inteligenta artificiala.
. Banca Transilvania a lansat prima platforma de solutii non-bancare pentru IMM-uri, BT Store, prin care ofera acces clientilor sai la oferte preferentiale. Solutiile sunt destinate managementului si gestionarii afacerii si rezolva nevoi reale ale acestora – de la facturare, contabilitate primara, gestionarea cashflow-ului, pana la recrutare de angajati etc.
. Aplicatia PAGO, care centralizeaza toate facturile de utilitati intr-un singur cont si care este dezvoltata in parteneriat cu BT, are la finalul lunii septembrie a.c. peste 150.000 de descarcari in decurs de un an.
. BT a lansat Cardul de masa, versiunea digitala a bonurilor de masa tiparite. Este destinat cumparaturilor alimentare si platii consumatiei la restaurant in reteaua de parteneri ai bancii. In plus, cardul poate fi inclus in aplicatia BT Pay, oferind astfel cel mai bun user experience dintre ofertele de pe piata.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: