Magazinul online de produse naturiste Vegis.ro a inregistrat o cifra de afaceri de 1,36 milioane de euro in primele 9 luni ale acestui an, in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada din 2016.
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost produsele apicole și alimentele bio, cu creșteri de 40%, respectiv 30% față de perioada ianuarie – septembrie 2016. Mierea de Manuka Raw și uleiul de cocos rămân cele mai vândute produse pe Vegis.ro și anul acesta. Dintre produsele introduse în portofoliu în 2017, cele mai vândute au fost scortișoara Ceylon, bicarbonatul de sodiu fără aluminiu, mierea de Manuka MGO 830 și spirulina tablete.
”Portofoliul este îmbogățit în permanență cu produse noi din toate categoriile, am avut un total de peste 1000 de produse noi în primele 9 luni ale anului.”, spune fondatorul Vegis.ro, care mai precizeaza ca peste 30% dintre produsele noi provin de la producători români, mici producatori artizanali sau afaceri de familie.
Orașele din care se înregistrează cel mai mare numar de comenzi sunt: București (care reprezintă 37% din total), Cluj, Brașov, Timișoara, Constanța și Iași.
Valoarea medie a unei comenzi s-a situat la acelasi nivel ca in 2016, in conditiile in care a crescut frecventa de achizitie la clientii fideli, precum si a numarului de comenzi per ansamblu.
„Am crescut cu 32% numarul de comenzi inregistrate fata de primele 3 trimestre ale anului trecut, crestere care indica pe de-o parte interesul ridicat al publicului fata de produsele naturiste, si pe de alta parte rezultatul investitiilor noastre recente in platforma, diversificarea portofoliului si imbunatatirea fluxurilor de procesare a comenzilor. Faptul ca suntem singurul magazin online de naturiste din Romania cu toate produsele listate in stoc permanent, si vorbim despre 6500 produse, reprezinta un avantaj competitiv considerabil in atragerea si fidelizarea clientilor””, a declarat Mihai Bucuroiu, fondatorul si directorul de dezvoltare al Vegis.ro.
Pentru 2017, Vegis.ro estimează să ajungă la afaceri totale de peste 1.8 milioane de euro, în creștere cu 25-30% față de anul precedent, în timp ce piața de produse naturiste vândute online in România crește cu 20% și este estimată să atingă anul acesta aproximativ 35 milioane de euro.
„Obiectivul nostru este să ne consolidăm poziția de lider al pieței, să menținem procentele de creștere peste creșterea pieței și în 2-3 ani să avem o cotă de piață de 10%” mai spune Mihai Bucuroiu.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: