[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ProCredit Bank lansează ProDigital Business_deschidere cont și autorizare 100% online – „singurul serviciu bancar din Romania care permite autorizarea responsabililor de un cont business de la distanță” – potrivit băncii

14 decembrie 2022

ProCredit Bank lansează platforma ProDigital Business, destinată clienților persoane juridice care pot deschide acum un cont bancar 100% online. Noul serviciu al băncii este „singurul din România care permite și autorizarea digitală a persoanelor fizice pe un cont business, de la distanta” – potrivit comunicatului.

Cu ProDigital Business, toate procesele de deschidere de cont și de autorizare de la ProCredit Bank pot fi efectuate digital. Acum și clienții persoane juridice pot încărca documente și pot furniza electronic informații necesare deschiderii și împuternicirii persoanelor responsabile de gestionarea contului business, din confortul biroului.


„Platforma ProDigital Business este intuitivă și încorporează o interfață prietenoasă cu utilizatorii. Clienții pot deschide contul business 100% online în câțiva pași simpli, prin încărcarea și validarea cărții de identitate, identificarea reprezentanților legali sau a autorizatului pe cont printr-un apel video și validarea aplicației prin semnătură electronică.” – precizeaza banca.

ProDigital Business vine în întâmpinarea nevoilor clienților business, definite de eficientizarea operațiunilor desfășurate în relația cu banca. Clienții se lovesc de cele mai multe ori de birocrație și de un proces complex pe care trebuie să-l parcurgă personal. Drumurile la bancă pentru autorizări sau semnături reprezintă un factor de stres pentru companii, irosind totodată resurse și timp care ar putea fi direcționate către dezvoltarea afacerii. Autorizarea unei persoane fizice pe un cont al unei companii, fără ca aceasta și reprezentatul legal să se prezinte fizic în bancă, este un pas important în relația cu clienții și un aspect esențial în eficientizarea proceselor noastre interne. Mai mult, prin digitalizarea acestor operațiuni reducem considerabil cantitatea de hârtie utilizată, un obiectiv strategic important al băncii în ceea ce privește sustenabilitatea.“ – a declarat Laurenția Popescu, Head of Banking Applications Support la ProCredit Bank.

Începând cu luna decembrie, ProCredit Bank oferă servicii digitale care îndeplinesc majoritatea nevoilor bancare ale clienților săi, răspunzând digital celor mai multe dintre procesele pe care o companie le parcurge de-a lungul relației cu banca, de la deschiderea de cont, până la operațiuni curente.

Lansarea platformei digitale vine în contextul aniversării a 20 de ani de activitate a instituției financiare în România.

____________

ProDigital Business este al doilea serviciu aniversar pe care ProCredit Bank îl lansează, după ProGreen Aniversar – cont curent destinat persoanelor fizice, care primesc garanția că activitatea lor bancară nu va susține proiecte care deteriorează mediul, ci va susține exclusiv inițiative sustenabile.

Digitalizarea și implementarea conceptului de sustenabilitate atât în operațiunile interne, cât și externe au jucat un rol important în dezvoltarea instituției în ultimii ani. Decizia de a transforma clasicele ghișee în zone 24/7, care să substituie lucrul cu numerar din sucursale a venit încă din 2016, când ProCredit Bank a devenit prima bancă din România care a introdus conceptul de sucursale “cashless”.

Procredit Bank este singura bancă din Romania cu acționariat 100% german.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?