[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Procredit Bank – din iulie, toate agentiile si sucursalele bancii opereaza fara numerar la ghiseu

13 iulie 2017

ProCredit Bank anunta ca, incepand din luna iulie, toate agentiile si sucursalele bancii opereaza fara numerar la ghiseu. In plus, banca ofera acum clientilor posibilitatea de a depune si retrage bani, inclusiv Euro, de la ATM-urile proprii din zonele cu functionare non-stop.

„Tranzactiile cu numerar se pot efectua la terminalele instalate in zonele 24/7 pe care clientii le pot accesa in orice moment, independent de programul standard de lucru al sucursalei. Clientii pot acum depune si retrage de la ATM-urile ProCredit Bank inclusiv Euro, ceea ce constituie un avantaj in special pentru cei care calatoresc in afara tarii.”, potrivit unui comunicat publicitar postat pe ZF.


Banca marcheaza astfel o tendinta care avanseaza rapid si in Romania in ultimii ani.

„Numerarul pierde din ce in ce mai mult teren in societatea noastra. Ca si restul europenilor, romanii din zona urbana folosesc din ce in ce mai putin numerar. In special in orasele mari, tehnologizarea este intr-o continua expansiune, iar pentru noua generatie numerarul a devenit un “bun” rar intalnit.”, mai precizeaza banca.

Pe langa transformarea si schimbarea rolului sucursalelor , ProCredit Bank face si alti pasi importanti in directia oferirii de solutii non-cash clientilor sai, obiectivul fiind acela „de a implementa si dezvolta conceptul de direct banking”. Banca isi propune sa ofere clientilor sai posibilitatea de a efectua operatiuni online, prin E-banking, prin intermediul telefonului si computerului si utilizand cardul pentru plati.

De altfel, banca a eliminat deja ordinele de plata pe suport hartie astfel ca singura metoda de realizare a plăților este prin intermediul Internet Banking-ului,

“Majoritatea clientilor apreciaza mai mult o aplicatie de mobile banking practica si functionala decat disponibilitatea numerarului” afirma Ionut Cornian, Sef Departament Clienti Persoane Fizice la ProCredit Bank. Solutiile digitale care inlocuiesc progresiv tranzactiile cu numerar vor face din banking o activitate mult mai simpla si mai intuitiva pentru clienti.

In zona 24/7,  clienti au la dispozitie info kiosk-uri  ce oferă posibilitatea de a accesa în orice moment website-ul băncii, platforma de internet banking și serviciul Call Center, prin intermediul receptorului incorporat. De asemenea, banca a instalat si un terminalul de ștampilare, disponibil în cadrul zonei 24/7, ce oferă posibilitatea de a ștampila borderouri pentru cecuri și bilete la ordin și de a le depune spre procesare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?