Prin programul STAR, detinatorii de carduri BT au primit puncte de loialitate in valoare de 7,5 mil. RON in 3 ani

25 aprilie 2014

La 3 ani de la lansare, programul de loialitate STAR, adresat detinatorilor de carduri de credit de la Banca Transilvania, a adus bancii peste 100.000 de carduri noi. 5.000 de magazine s-au alaturat Bancii Transilvania ca partenere in program, reteaua devenind astfel una din cele mai puternice din Romania.

Numarul de cumparaturi lunare achitate cu cardurile STAR a crescut cu 230% in perioada mentionata, peste 70% din tranzactii reprezentand in prezent plati la comercianti. Programul STAR inseamna pentru clientii Bancii Transilvania cumparaturi in rate fara dobanda, dar si puncte de loialitate.


Punctele inseamna bani, fiind sume care pot fi folosite pentru cumparaturi la partenerii din program. De asemenea, un beneficiu special este ca aceste puncte pot fi facute cadou sau, in cazul celor care au mai multe carduri de credit BT, punctele pot fi cumulate pe unul dintre acestea. Echivalentul unui punct STAR este 1 leu. In cei trei ani de derulare a programului STAR, clientii BT care au carduri de credit au acumulat peste 7,5 milioane de puncte de loialitate.

Gabriela Nistor, Director General Adjunct – Retail Banking, in cadrul Bancii Transilvania, declara: “Programul STAR este un succes, ne-o arata cifrele. Asa ne-a venit ideea ca, la 3 ani de la lansarea programului, este momentul pentru un nou look. Cardurile de credit ale Bancii Transilvania vor purta, in mod natural, numele STAR. Alegerea a fost simpla: chiar clientii nostri le-au denumit dupa numele programului de loialitate, ceea ce ne-a demonstrat notorietatea programului derulat de noi. Vor urma campanii cu comercianti de renume care ni s-au alaturat si beneficii surpriza pentru cei care au carduri de credit la banca noastra”.

In programul STAR sunt incluse atat cardurile de persoane fizice – STAR Forte, STAR Gold, STAR Platinum – precum si cardurile de credit destinate persoanelor juridice, dar si cardul de credit pentru medici si cel cardul co-branded cu Clubul Rotary.

Banca Transilvania a incheiat anul 2013 cu un portofoliu de 2.061.400 carduri care au generat peste 68 mil. tranzactii, in valoare de aproximativ 25.000 mil.RON. 39% din numarul total de tranzactii au fost efectuate la comercianti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?