Prin “good.bee tranzactii mobile”, BCR atrage in sistem clienti din mediul rural

10 martie 2010

10 martie, 2010 – La finele anului trecut, adica dupa 9 luni de la lansarea serviciului pe piata romaneasca, good.bee tranzactii mobile are peste 15.000 de clienti. 75% dintre clienti au varsta cuprinsa intre 18 si 35 de ani insa printre utilizatori se numara si pensionari.

Aproximativ 20% dintre clientii good.bee locuiesc in mediul rural – serviciul reprezentand pentru ei cea mai simpla modalitate de a utiliza un cont bancar.

De asemenea, din punct de vedere al utilizarii cardului – 36% dintre tranzactii sunt realizate la comercianti.


Serviciul prin intermediul telefonului mobil este utilizat in principal pentru obtinerea de informatii despre cont, transferul de bani catre alti utilizatori good.bee si reincarcarea de cartele de telefonie mobila. Transferul de bani catre alti utilizatori good.bee este una dintre cele mai utilizate tranzactii, valoare medie a transferului fiind de aproximativ 100 de RON. Valoarea medie a unei reincarcari de cartela, disponibila atat pentru titularul de cont, cat si pentru orice alt numar din retelele partener este de aproximativ 30 de RON.

Recent, good.bee a anuntat posibilitatea de plata a facturilor direct de pe telefonul mobil, prin intermediul sabloanelor. Pana acum platile facturilor erau efectuate prin optiunea de transfer catre un cont bancar pe baza codului IBAN.

Utilizatorii serviciului pot achita acum direct, in maxim 2 minute, facturile Vodafone telefonie mobilă, Vodafone Internet, Romtelecom, Distrigaz Sud sau Avon, pot alimenta orice card de credit BCR şi pot achita orice poliţă ING asigurări de viaţă. Pentru o mai mare uşurinţă în utilizare, plăţile realizate pentru facturile Romtelecom şi ING pot fi salvate în sistem pentru acces ulterior.

“Practic, aducem banca in buzunarul clientului, care are astfel acces imediat la banii din contul personal oricand si de oriunde. Avem satisfactia ca, intr-un timp relativ scurt, peste 15.000 de romani au ajuns sa beneficieze de avantajele serviciului good.bee Tranzactii mobile, iar numarul lor creste in ritm mult mai rapid” a declarat Catalin Moise, Presedintele Consiliului de Administratie good.bee Service RO.

Lansat in martie 2009, în parteneriat cu BCR şi împreună cu Visa, Orange şi Vodafone, serviciul a venit cu o serie de noutati fata de celelalte servicii de mobile banking existente in piata. Astfel, transferul de fonduri se poate efectua de pe orice tip de telefon mobil, fara SIM special, acces la internet sau instalarea de aplicatii pe mobil. De asemenea, serviciul permite – posibilitatea de a transfera bani instantaneu, la orice ora, catre un utilizator good.bee. Banii sunt transferati si disponibili pe loc, chiar si in zilele nelucratoare. Nu in ultimul rand, atat reincarcarea de cartela cat si plata de facturi se pot face pentru orice utilizator (nu exista limite referitoare la titular) iar comunicatia se realizeaza prin intermediul canalului Unstructured Suplimentary Service Data (cel utilizat si in serviciile de cost control).

Despre good.bee tranzactii mobile

Reprezinta un pachet de servicii ce se distribuie la domiciliul clientului prin intermediul unei retele de agenti mobili, ce acopera tot teritoriul Romaniei si care permit oricarei persoane peste 14 ani sa devina pe loc detinatorul serviciilor continute in acest pachet – “Pachetul de Start”. Inovatia in acest caz consta in obtinerea pe loc a acestui pachet, indiferent de locatie (nu este necesara deplasarea clientului la sediul bancii) – practic agentii aduc banca la client, indiferent unde s-ar gasi acesta.

Pachetul good.bee contine un serviciu ce permite accesul la fonduri prin intermediul telefonului mobil, un cont curent deschis la BCR si cardul de debit BCR Visa Electron.

Accesul la fonduri prin intermediul telefonului mobil se realizeaza de oriunde exista acoperire GSM. Acest serviciu este o premiera pe piata europeana, permitand realizarea de operatiuni specifice de mobile banking 24 de ore din 24:

–         obtinerea de informatii despre cont – sold si mini-extras de cont

–         reincarcarea de cartele pentru orice numar in Orange sau Vodafone

–         transferul instantaneu de fonduri catre orice alt utilizator good.bee pe baza numarului de telefon mobil

–         transferul de fonduri catre orice cont in lei din Romania, pe baza codului IBAN.

–         plata de facturi pe baza de sabloane.

Pentru plata unei facturi, utilizatorul good.bee Tranzactii mobile trebuie să urmeze următorii paşi:

1. formează numarul de acces la serviciu şi se autentifică prin codul PIN;

2. alege opţiunea corespunzătoare facturii;

3. introduce datele solicitate, cum ar fi număr factură, nume client, cod client, data, sumă;

4. verifică şi confirmă tranzacţia.

Contul curent la BCR este deschis de la distanta, fara a necesita deplasarea la sediul bancii si fara o perioada de asteptare. Cardul este nepersonalizat, prevazut cu cip, si devine activ in cel mai scurt timp. Practic, cardul se obtine pe loc si poate fi utilizat imediat.

Sursa: good.bee Service RO SRL

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?