[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Primul mall online detinut de un operator telecom ofera vouchere de cumparaturi la aniversarea a 5 ani de existenta

13 aprilie 2016

www.ClickShop.ro anunţă lansarea primului său program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comandă plasată pe website, cumpărătorii vor primi bani pe care îi pot folosi pentru alte comenzi.

Programul de loializare, care este lansat cu ocazia aniversării a cinci ani de existenta, prevede recompense în bani, disponibili la următoarea achiziţie din magazinul online. Cumpărătorii trebuie să se autentifice cu aceeaşi adresă de e-mail pe care au folosit-o la plasarea comenzilor, iar apoi, pentru fiecare comandă, primesc automat vouchere valorice pentru următoarele achiziții.

“În cei 5 ani de la lansare www.ClickShop.ro s-a dezvoltat continuu, cu noi produse, categorii, functionalități. Dacă acum 5 ani toate produsele proveneau din Germania, în ultimii ani ne-am orientat și către furnizorii locali, dezvoltându-ne în același timp expertiza și procese logistice 100% internalizate. Legat de portofoliu, dacă la început shop-ul oferea clienților produse IT&C, electronice și electrocasnice, în ultimii ani www.ClickShop.ro s-a extins prin adăugarea de noi categorii: parfumuri, cosmetice, genți, produse pentru copii și bebeluși. Programul de loializare a venit, așadar, ca un pas firesc la un moment aniversar” spune Alina Cazacu, Senior Manager Non-Core E-activities Telekom Romania.

Clienții pot vizualiza în profilul lor de pe franc.clickshop.ro statusul banilor acumulaţi pentru fiecare tranzacţie. După ce utilizatorul a plasat o comandă pe www.ClickShop.ro, suma de bani pe care o va primi înapoi, aferentă acelei comenzi, va fi afişată în contul său. Cei care au comandat anterior pot beneficia retroactiv de avantajele Franc folosind aceeași adresă de email utilizată la momentul plasării comenzilor. În plus, clienţii vor primi cadouri şi bonusuri speciale de ziua de naştere sau în cadrul unor campanii speciale.

In momentul lansarii (aprilie 2011), magazinul online avea 2,000 produse în 7 categorii. In acest moment, pe www.clickshop.ro sunt disponibile peste 15.000, de produse, organizate în 9 categorii principale.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?