Primul magazin online local prin intermediul caruia s-a putut cumpara flori se listeaza pe eMAG Marketplace

30 octombrie 2015

Florariile Magnolia proceseaza comenzi online de peste un deceniu, dar incepand din aceasta saptamana, gama de produse florale poate fi gasita si pe eMAG Marketplace. Acest parteneriat este o componenta din strategia companiei de a se extinde si mai mult in comertul online.

„Odata cu listarea in Marketplace, Magnolia poate acoperi mai bine cererile din toata tara si va putea sa se adreseze mai usor ca niciodata oricui vrea sa faca un gest frumos… Totodata, reprezinta o diversificare a comertului online, dovedind ca pe Internet piata este in continua dezvoltare de la an la an. Cand vine vorba de sistemul de livrare, Magnolia va experimenta cu un sistem mixt, folosind serviciile unor companii mari la nivel national, dar si curieri alaturi de care a lucrat pana acum.”, potrivit comunicatului de presa.

In prezent, Florariile Magnolia inregistreaza cele mai mari vanzari in orasele Bucuresti si Cluj,  insa nu sunt la mare distanta Constanta, Brasov, Iasi, Timisoara, Targu-Mures sau Baia Mare.

Inainte de listarea in Marketplace, romanii care ofera flori prin Magnolia investesc, in medie, circa 190 de lei per comanda.

Pentru 2015, Magnolia estimeaza ca va reusi sa depaseasca tinta de 3,5 milioane de euro venituri, in crestere cu 30% fata de 2014. Progresul a fost asigurat printr-o prezenta offline mai extinsa, cu un magazin in mall-ul din Brasov, iar pentru 2016 este pregatit un spatiu in viitorul mall Park Lake din Bucuresti.

“Suntem de aproape 20 de ani pe piata din Romania, iar la finalul anilor ‘90, cand am debutat, Internetul inca era in dezvoltare si putini oameni aveau acces. De comert online nici nu mai pomenesc. Suntem acum in 2015 si listarea in Marketplace a venit ca un pas firesc in dezvoltarea strategiei noastre… ne asteptam ca 2016 sa fie cea mai importanta perioada pentru aceasta strategie”, a declarat Ioana Molnar, unul dintre cei doi fondatori ai proiectului.

Magnolia este una dintre cele mai longevive florarii din Romania, existand pe piata din tara noastra de aproape doua decenii si din 2001 pe Internet. A fost primul magazin online local prin intermediul caruia s-au putut cumpara flori. Floraria se bucura de cereri ridicate de comenzi in toata tara, cu precadere in Bucuresti, Cluj si Constanta si totodata garanteaza livrari si pentru cei din afara granitelor noastre.
De asemenea, Magnolia are un parteneriat cu Petrom pentru un concept cu totul nou: benzinaria-florarie. Astfel, clientul se duce intr-una din cele 153 de statii OMV, alege din catalog buchetul dorit, iar livrarea florilor se face catre destinatar in maximum 48 de ore.

Proiectul eMAG Marketplace a fost lansat in primavara lui 2011 si a ajuns in prezent la peste 600 de parteneri. eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul caruia partenerii eMAG afiseaza propriile oferte pe platforma eMAG, iar clientii pot comanda simultan o gama mult mai larga de produse, de la oricare dintre acesti parteneri, totul dintr-un singur cont de client.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?