[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Primele de asigurare Groupama pot fi platite si online

18 februarie 2016

Groupama Asigurări, asigurătorul cu cele mai puține reclamații raportate la ASF în 2015, introduce plata online, cu cardul, a primelor de asigurare si ratelor aferente acestora, indiferent dacă polițele au fost încheiate prin intermediul portalului online, în agențiile Groupama Asigurări sau prin partenerii brokeri. Tranzactia este autorizata si procesata prin RomCard.

„Gradul ridicat de satisfacție, precum și simplitatea relației pe care o construim cu clienții noștri sunt pentru noi obiective strategice și prioritare. Clienții noștri sunt mulțumiți și foarte mulțumiți, iar cea mai mare parte a lor ne recomandă. Astfel, ne dorim să fim încă mai aproape de ei, lansând funcționalități care să simplifice interacțiunea cu Groupama Asigurări. Ne angajăm să le asigurăm nu doar continuitatea în cazul producerii unui eveniment neașteptat, ci și un proces simplu, predictibil și adaptat nevoilor lor”, a declarat François Coste, Director General Groupama Asigurări.

Prin intermediul portalului online Groupama Asigurări, clienții – persoane fizice ai companiei pot plăti primele de asigurare sau ratele pentru următoarele produse: Asigurarea auto CASCO Gradual, Asigurarea RCA, Asigurarea locuinței cu extra acoperiri și PAD, Asigurarea de incendiu și alte calamități, Asigurarea medicală integrală, Asigurarea de sănătate pentru călătorii în străinătate.

„Principalul avantaj al plății online a primelor de asigurare sau a ratelor este că plătitorul poate efectua operațiunea de oriunde și oricând are acces la internet, în funcție de programul său. De asemenea, clienții Groupama Asigurări au posibilitatea de a achita mai multe rate sau prime de asigurare printr-o singură tranzacție bancară, indiferent dacă polițele au fost achiziționate online sau offline. Odată ce clientul autorizează plata, acesta va primi un e-mail de confirmare, iar tranzacția va fi încheiată cu succes. În plus, în cazul în care clientul constată că a efectuat o plată eronată, există posibilitatea de a solicita restituirea sumei plătite online.”, potrivit comunicatului de presa.

Sursa: agora.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?