[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Preventie COVID-19 la Mega Image: „Am eliminat plata ramburs, la livrare!”

17 martie 2020

Retailerul Mega Image, anunta ca pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din Supermarket Online în această perioadă sunt limitate la plata online cu cardul.

„Am eliminat plata ramburs, la livrare. Acum, plătești comanda ta din Supermarket Online mult mai sigur, doar cu cardul.”, precizeaza compania.

Intervale disponibile de livrare

Intervalele de livrare sunt afișate pentru o perioadă de 7 zile și se actualizează zilnic în website. Dacă toate intervalele afișate sunt „indisponibile” înseamnă că acestea sunt ocupate la capacitate maximă, în perioada afișată. 
„Te asigurăm că depunem eforturi pentru a mări capacitatea de la o zi la alta. Noi intervale se deschid în fiecare zi, astfel încât păstrăm întotdeauna următoarele 7 zile afișate în website. Suplimentar, se pot elibera intervale, în cazul în care clienții anulează comenzi sau nu finalizează comanda.”

„În cazul în care ai selectat un interval orar, ai timp 30 de minute pentru plasarea și finalizarea comenzii.”, mai precizeaza retailerul.

Posibile întârzieri la livrare

„Trecem printr-o perioadă foarte solicitată, în care livrările pot avea întârzieri. Pot exista de asemenea situații în care nu vom avea posibilitatea de livrare în ziua selectată de către dvs. și va trebui să amânăm pentru următoarea zi sau o altă zi de livrare. Pentru aceste situații vă vom anunța direct prin email și/sau SMS. Te asigurăm că depunem toate eforturile să rezolvăm cât mai repede posibil orice întârziere apărută, pentru a putea onora toate comenzile.” 

Produse înlocuite în comandă 

„În cazul în care anumite produse lipsesc din stoc în momentul pregătirii comenzii, este posibil să le înlocuim cu articole din aceeași gama, la un preț similar. Este o situație excepțională și realizăm aceste înlocuiri responsabil, pentru a veni în sprjinul clienților, având în vedere imposibilitatea de livare temporară a unor produse.”

Imposibilitatea de a efectua modificări ulterioare la o comandă plasată

„Vă recomandam în această perioadă aglomerată, dacă ați plasat o comandă să nu realizați modificări ulterioare asupra acesteia. În cazul în care realizați o modificare, aceasta este considerată o comandă “nouă” și se poate ajunge la situația în care nu mai găsiți intervale disponibile pentru plasarea comenzii, intervalul anterior fiind deja ocupat de un alt utilizator.”

Pick-up point – locații limitate

Ca măsură de prevenție pentru COVID-19, începând cu data de 18.03.2020, vor fi disponibile pentru cumpărăturile din Supermarket online doar următoarele puncte de pick-up, într-un interval orar limitat: Mega Image Drive Prelungirea Ghencea, Mega Image Paleologu, Mega Image Theodor Pallady, Mega Image Dristor, Mega Image Plaza Romania, Mega Image Caramfil

Contact limitat la livrare

„Dacă ești în situația de autoizolare, pentru mai multă siguranță, te rugăm să comunici prin telefon curierului înainte de livrare. El îți va lăsa coletele la ușă și veți evita contactul direct.”

Retailerul olandezo-belgian are peste 700 de magazine offline în România, dintre care 92 au fost deschise anul trecut.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?