CEC Bank a fost obligata la plata a 3000 de euro daune morale pentru blocarea unui card fara sa-l anunte pe posesor, potrivit hotnews.ro. Decizia a fost luata de Curtea de Apel Bucuresti, dupa ce clientul a dat in judecata banca in decembrie 2011. Acesta a fost dus la sectia de politie direct din magazin, fiind suspectat ca a furat cardul cu care voia sa achite cumparaturile.
La casa, cititorul electronic a semnalat ca respectivul card a fost declarat furat. Astfel, prin incercarea de a utiliza cardul, terminalul a generat o alerta cu mesaj de retinere. Totul s-a intamplat pentru ca banca nu-si anuntase clientii ca a blocat unele carduri din motive de securitate.
In nici un moment banca nu a contestat emiterea codului 43 “Card furat. Retine”.
CEC Bank blocase 15.000 dintre cardurile emise ca urmare a „compromiterii” unei baze de date internationale care includea si clienti ai bancii romanesti, dar i-a anuntat abia a doua zi pe posesorii cardurilor.
Reprezentantii CEC Bank spun ca „banca a luat la cunostinta de hotararea Curtii si, ca de altfel in toate cazurile, o va respecta cu strictete”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: