[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Premiera in Romania: un posesor de card primeste daune morale din partea institutiei emitente

27 iunie 2014

CEC Bank a fost obligata la plata a 3000 de euro daune morale pentru blocarea unui card fara sa-l anunte pe posesor, potrivit hotnews.ro. Decizia a fost luata de Curtea de Apel Bucuresti, dupa ce clientul a dat in judecata banca in decembrie 2011. Acesta a fost dus la sectia de politie direct din magazin, fiind suspectat ca a furat cardul cu care voia sa achite cumparaturile.

La casa, cititorul electronic a semnalat ca respectivul card a fost declarat furat. Astfel, prin incercarea de a utiliza cardul, terminalul a generat o alerta cu mesaj de retinere. Totul s-a intamplat pentru ca banca nu-si anuntase clientii ca a blocat unele carduri din motive de securitate.
In nici un moment banca nu a contestat emiterea codului 43 “Card furat. Retine”.


CEC Bank blocase 15.000 dintre cardurile emise ca urmare a „compromiterii” unei baze de date internationale care includea si clienti ai bancii romanesti, dar i-a anuntat abia a doua zi pe posesorii cardurilor.

Reprezentantii CEC Bank spun ca „banca a luat la cunostinta de hotararea Curtii si, ca de altfel in toate cazurile, o va respecta cu strictete”.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?