Premiera absoluta in piata florariilor online – primirea pe email a pozei buchetului de flori ce va fi livrat

20 iulie 2011

20 iulie, 2011 – Dupa un an de la infiintare, cu un portofoliu de 7.000 clienti activi si 1.000 de buchete livrate in fiecare luna, Floria vine cu o noua premiera pe piata romaneasca: trimiterea pe email a pozei cu florile comandate (nu poza unui buchet de flori similar, ci a celui care va fi livrat la comanda clientului), chiar in timpul livrarii.

Astfel, orice buchet comandat de la Floria este fotografiat  inainte de a pleca spre destinatar si impreuna cu emailul de confirmare a plecarii buchetului, clientul primeste atasata si poza florilor pe care a dorit sa le trimita. De asemenea, poza cu buchetul de flori este disponibila nu numai pe email, ci chiar si in pagina comenzii din contul de client Floria.

Momentan, aceasta facilitate de a primi poza buchetului de flori direct pe email este oferita numai clientilor care doresc livrarea in Bucuresti.

La un an de la infiintarea sa (lansare pe 1 august 2010), Floria are in prezent parteneri/francize locale in peste 40 de orase din intreaga tara , unde livrarea se face gratuit, in maxim 2 ore. Compania are 7.000 de clienti activi, 2400 fani pe FaceBook si peste 1.000 de buchete livrate in fiecare luna.

Floria floseste platforma de tranzactionare mobilpay, astfel ca plata se poate face atat prin card bancar cat si prin SMS.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?