Pozitia Clever Taxi cu privire la protestul transportatorilor: „actiunile COTAR arata frica de avans tehnologic si de adoptarea lui”

27 aprilie 2017

Clever Taxi reprezinta „evolutia tehnologiei, dar si un inamic pentru cei ce se opun modernizarii si ridicarii standardelor din piata transporturilor”, este pozitia oficiala a Clever Taxi la protestele COTAR.
Compania mai precizeaza ca soferii de taxi au adoptat aplicatia Clever Taxi pentru ca le usureaza munca: pot lua legatura cu utilizatorii si le pot oferi optiunea de plata a cursei direct din aplicatie, au siguranta sporita prin faptul ca toate cursele sunt inregistrate si utilizatorii sunt validati. Toti soferii ce sunt in sistemul Clever Taxi au toate actele la zi. Sunt verificati temeinic si nu le este permis accesul in sistem fara aceste acte, mai adauga compania.

In acest context, „toate actiunile COTAR arata frica de avans tehnologic si de adoptare a lui”, potrivit comunicatului de presa.

„Este normal ca un utilizator sa aiba instalata o singura aplicatie pentru a chema cea mai apropiata masina si nu sa-si instaleze 10 aplicatii pe care sa le foloseasca simulatan. Aceasta frica vine din faptul ca produsul lor (companiile de taxi/dispeceratul) nu este suficient de bun pentru cerientele actuale ale pietei.”

Clever Taxi nu este un dispecerat de taxi si nici un serviciu de ridesharing. Compania considera Clever Taxi cea mai populara aplicatie pentru chemarea unui taxi (e-hailing) din Romania.

Aceasta pune in legatura utilizatori din peste 20 de orase din tara cu mii de soferi ce folosesc aceste servicii, rata lor de satisfactie fiind de 95% (conform unui studiu intern efectuat in februarie 2017). Astfel de aplicatii exista in toata lumea si lucreaza in cadru pefect legal si cu soferi autorizati, intr-un mediu concurential liber.

„Aplicatia Clever Taxi este un serviciu complementar la care soferii adera din proprie initiativa si il folosesc pentru ca le aduce valoare adaugata si ii ajuta. Spre deosebire de dispecerate, care au un avantaj dat de lege (existenta si arondarea la un dispecerat este obligatorie), noi ne diferentiem prin servicii de calitate si concuram pe o piata libera. Succesul nostru este dat de calitatea serviciilor si utilitatea lor, iar aplicatii precum a noastra au schimbat in bine imaginea taximetriei, lucru recunoscut de clienti si soferi deopotriva.”, a declarat Mihai Rotaru, CEO Clever Tech.

„Calitatea serviciului nostru vine tocmai din gradul de siguranta a curselor efectuate prin aplicatie. 100% din aceste curse sunt monitorizate si clientii ofera feedback dupa fiecare cursa. Aceste lucruri nu se intampla cand sunam dupa un taxi la un dispecerat sau cand il luam din strada, de aici diferenta. Trebuie sa cerem parerea oamenilor care utilizeaza aceasta aplicatie, fie ca sunt soferi de taxi, fie ca sunt pasageri. COTAR nu poate urmari doar interesul patronilor de firme de taxi.” a mai adaugat Rotaru.

Clever Taxi este prima aplicatia de e-hailing ce a introdus un sistem de rating dupa fiecare cursa, precum si plata cursei prin card bancar. Exista o echipa de suport ce lucreaza non-stop pentru a rezolva reclamatiile primite. Toate acestea pentru ca se incearca a oferi aceeasi calitate indiferent de orasul in care se foloseste aplicatia si indiferent de compania pentru care lucreaza un sofer.

„Popularitatea Clever Taxi se datoreaza faptului ca piata avea nevoie de o astfel de solutie, utilizatorii doreau sa mearga cu un taxi si sa se simta in siguranta, sa cheme un taxi din doua tap-uri si sa plateasca cursa cum le este mai comod.”, se mai arata in comunicat.

Din momentul lansarii si pana in prezent, aplicatia a inregistrat peste 600.000 de utilizatori care au generat peste 40 de milioane de curse.

infografic Clever Taxi

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?