Posta Romana va folosi automatizarea prin robotizare si inteligenta artificiala, pentru sortarea pachetelor in noile centre de tranzit. Valoarea proiectului este de 22 mil. euro.

3 martie 2021

Compania Naţională Poşta Română anunta ca a depus în Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare a achiziţiilor (SICAP) procedura de consultare publică pentru proiectarea, construcţia şi dotarea celor două centre logistice strategice ale companiei, din Cluj-Napoca şi Bucureşti Nord.

„Procedura internaţională este adresată tuturor companiilor din industriile de tehnologie, construcţii şi alte domenii relevante cu scopul identificării celor mai bune soluţii de construire centru logistic, dar şi automatizare prin robotizare şi inteligenţă artificială, pentru gestionarea eficientă şi rapidă a proceselor logistice de sortare,” se arata in comunicat.

În conformitate cu prevederile Legii 99/2016, procedura se va desfăşura după următorul calendar:

03.03.2021 – 16.03.2021 – înscrierea tuturor producătorilor naţionali şi internaţionali de tehnologie poştală, prin depunerea declaraţiilor de intenţie la adresa de e-mail licitatii@posta-romana.ro;

10.03.2021, ora 12:00 – dezbatere publică online de pregătire a cadrului investiţiilor din Planul multianual de investiţii, prin accesarea link-ului https://cnpr.webex.com/meet/conferintacnpr1

17.03.2021 – 16.04.2021 – dezbateri individuale online cu actorii înscrişi în procedură.

„După finalizarea consultării publice, Poşta Română va realiza procedurile de achiziţie publică conforme, în baza caietelor de sarcini revizuite prin consultare, în vederea selecţionării celor mai bune oferte tehnico-economice,” precizeaza institutia.

Bugetul alocat acestui proiect este de 22 de milioane euro, cumulat pentru cele două obiective, iar sumele sunt asigurate printr-un credit de investiţii accesat de la EximBank, în cursul anului 2020.

„Prin aceste investiţii, compania urmăreşte crearea de spaţii de lucru noi şi moderne cu echipamente şi tehnologii performante, precum şi creşterea operabilităţii sistemului de sortare şi a eficienţei în viteza de prelucrare a volumului de trimiteri,” se mai arata in comunicat.

Procedura de consultare internaţională se va realiza prin intermediul platformei SICAP. Numărul aferent anunţului de consultare a pieţei privind sistemului automat de sortare de la Cluj este MC1013959/02.03.2021, iar cel pentru pentru realizarea Centrului de Tranzit Bucureşti Nord este MC1013958/02.03.2021.

Pentru mai multe informaţii, cei interesaţi o pot contacta pe Oana Albu, specialist proiecte, la adresa de e-mail oana.albu@posta-romana.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Irina Chitu – country manager finzoom.ro

„Cel mai bine este sa imprumuti maxim 25% din venitul net, pentru a sta linistit. Cata casa imi permit? Asta inseamna 4 ani de venituri.”

Afla aici sfaturile expertului

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?