[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Din noiembrie, Posta Romana si eMAG dubleaza reteaua pentru PostCollect – serviciul va fi disponibil in 200 de oficii

21 octombrie 2016

Compania Naţională Poşta Română anunta dezvoltarea parteneriatului cu eMAG prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect.

„Astfel, dacă în prezent numărul oficiilor poştale care furnizează acest serviciu a ajuns la 104, începând cu luna noiembrie, 200 de oficii operaţionale, la nivel naţional, vor sta la dispoziţia celor care vor dori să-şi ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă.”, potrivit comunicatului de presa.

Creşterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, în doar un an de la lansarea acestui produs, a dus la extinderea parteneriatului dintre Poşta Română şi eMAG. Dacă, în faza pilot, s-a început livrarea coletelor în doar două oficii poştale (Târgovişte şi Buzău), în etapa a doua, serviciul a devenit funcţional şi în oficiile din Bucureşti. În prezent, sunt operaţionale 104 oficii PostCollect în Bucureşti şi în 31 de judeţe, urmând ca, până la 3 noiembrie, să extindem serviciul în 200 de oficii amplasate în toate judeţele ţării. (vezi infografic)

grafica retea nationala PostCollect

„Rezultatele bune generate de produsul PostCollect demonstrează că Poşta Română are capacitatea de a se adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poştale şi de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Strategia companiei vizează dezvoltarea acestui serviciu în toate cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Toate unităţile selectate au ghişee special dedicate acestui serviciu, cu program extins – seara şi în weekend.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare. Destinatarii sunt avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunţaţi, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Conform contractului încheiat, Poşta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poştale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG.

Sursa: Posta Romana

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?